גם לבאר שבעים מגיע: חגיגת היין Salute 2008

פסטיבל של יין, אוכל ומוזיקה טובה בבאר-שבע. בפסטיבל יתארחו יקבים מרחבי הארץ ויקבי הדרום – יקבי בוטיק, יקבים גדולים ויבואני יינות מכל העולם. במהלך הערב תתקיים סדנת יין ותועבר הרצאה על היין הישראלי והיין העולמי

עונת הבציר בעיצומה, ובדרום כרמים רבים משתתפים בחגיגה. מזג האוויר המאפיין את הנגב מאפשר גידולים של זני ענבים ייחודיים. בשל כך, יקבים גדולים רבים בחרו לנטוע את הכרמים שלהם בדרום, לצד מגוון של יקבי בוטיק איכותיים שקמו באזור וזוכים לשבחים רבים – כמו יקב יתיר ליד ערד.

העיר באר-שבע מצטרף לחגיגה, וביום חמישי 11/9 יתקיים בעיר זו הפעם השנייה פסטיבל על טהרת היין בחצר מוזיאון באר-שבע בעיר העתיקה.

בפסטיבל יתארחו יקבים מרחבי הארץ ויקבי הדרום – יקבי בוטיק, יקבים גדולים ויבואני יינות מכל העולם.
בין היקבים: יקב קדש-ברנע, יקב שדמה, יקב צפת, יקבי ברקן, יקבי סגל, יקב יפו, יקבי כרמל-מזרחי, יקב תבור, יקב כהנוב, יקב רקנאטי, יקבי בנימינה, ועוד.

במהלך הערב תתקיים סדנת יין ותועבר הרצאה על היין הישראלי והיין העולמי.
בנוסף יופיעו בפסטיבל יופיעו הרכבי ג'אז, מוסיקה קלאסית, מוסיקה אירית. במופע המרכזי הסינפונייטה של באר-שבע. במתחם יהיו דוכני מזון מגוונים: דוכני אסאדו, דוכן גבינות, דוכני שוקולד ומוצריו, דוכנים של שמני זית ודבש, ועוד.

המארגנים מבטיחים כי כל אלו ייצרו את האווירה המיוחדת והשמחה של הפסטיבל, יחד עם מזג אוויר צונן ונעים המאפיין את לילות הקיץ בבאר-שבע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר