גם לגני תקווה מגיע: קמחים – בית הלחם והמאפים של גולי פנחסוב

במקום מוגש קפה איטלקי מבית "Diemme", והקונים מוזמנים להשאר בבית הקפה הצמוד לחנות המאפים, וליהנות מתפריט מגוון של ארוחות בוקר, כריכים, מאפים ועוגות, לצד אווירה כפרית ויחס אישי

האם האופה-קונדיטור גולי פנסחוב הצליח ליצור דווקא בגני תקווה את בית הלחם הכי אירופאי בארץ?

פנחסוב  טוען כי כי "קמחים" שלו הינו בית אינטימי של מאפים מכל הסוגים, הגדלים והטעמים, עם מבחר שעונה על כל טעם אישי.

ב"קמחים" מוצג מדי יום מבחר גדול וטרי של לחמים, פוקאצ'ות ופיצות מקמח איטלקי, לחמים כפריים, עוגות שמרים מקמח צרפתי.
במקום מוגש קפה איטלקי מבית "Diemme", והקונים מוזמנים להשאר בבית הקפה הצמוד לחנות המאפים, וליהנות מתפריט מגוון של ארוחות בוקר, כריכים, מאפים ועוגות, לצד אווירה כפרית ויחס אישי.

במרכז החלל טאבון אבן איטלקי מקורי, ממנו יוצאים מאפים פריכים וטריים. צוות מיומן של אופים שוקד כל העת במאפיה האחורית, הפתוחה לכיוון הלקוחות, על ייצור ידני של מאפים איכותיים מסוגים שונים, אשר עוברים למכירה בחלק קדמי. כל המוצרים מיוצרים במקום מדי יום ביומו ממרכיבים טריים וללא כל תוספות של חומרים משמרים או צבעי מאכל.

לחמים טבעיים – ההתפחה נעשית באמצעות מגוון מַחְמָצוֺת טבעיות, שהן בעצם השמרים הטבעיים שמשלימים את האיכות והטעם של המוצרים, לחם מ- 100% חיטה מלאה, לחם 70% קמח שיפון בתוספת אגוזים, לחם עשוי מ- 100% קמח כפרי, בתוספת אגוזים מסוגים שונים המעניקים ללחם טעמי אדמה עמוקים, זיתי קלמטה בלאדי – טווח מחירי הלחם 16 – 24 ש"ח.

מהטאבון האיטלקי – פוקאצ'ות לוהטות, פיצות מיוחדות, כיסוני בצק איטלקי במגוון מליות טעימות.  פיצה אישית 24 ₪ ללא תוספות, פוקאצ'ות מ- 8 עד 20 ₪, כיסונים מ- 14 עד 16 ש"ח.

מאפים מתוקים ומלוחים – שכבות של בצק שמרים דומה לבצק קרואסון ממולאים ברוטב בשמל וגבינת אמנטל, משולבים עם ירקות אנטיפסטי צלויים. מאפה ממולא ברוטב פסטו עם גבינת פרמז'ן איטלקית. ונילה פלאמס' – מאפה במילוי מתוק של וניל ושזיפים. מגוון בריושים מיוחדים ועשירים, דנישים. מאפים מ- 4 עד 6 ₪ ליחידה. לא כולל המאפים הגדולים יותר.


קמחים
רח' הכרמל 20, מרכז הבמה, גני תקווה
טל. 03-7161999

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר