גמלאי הזרע ג'נטיקס ביקרו במפעל החברה בעיר שדרות ובמעבדות בקריית גת

כמאה גמלאיות וגמלאים של חברת הזרע ג'נטיקס המייצרת המטפחת והמשווקת זני מכלוא של ירקות וגידולי שדה, ביקרו לאחרונה במפעל החברה בעיר שדרות ובמעבדות בעיר קרית גת, במסגרת יום הוקרה מיוחד של החברה לעובדיה הוותיקים. הביקור כלל סיור בעיר ובמפעל הזרע ג'נטיקס בשדרות, והמשתתפים נהנו גם מארוחת בוקר עשירה.

רמי דר, מנכ"ל הזרע ג'נטיקס אמר: "אנו זוכרים את העבר שלנו ואת שורשינו, ומוקירים את גמלאי הזרע ג'נטיקס, יהודים ודרוזים כאחד, שחלקם עבדו בחברה מאז הקמתה ב- 1939. הביקור בשדרות בא גם לבטא את מחויבותנו העמוקה לעיר הסופגת מזה שבע שנים מטחי קסאמים. כחלק חשוב של מחויבות זאת הארכנו לאחרונה את חוזה השכירות שלנו למפעל הזרע ג'נטיקס בעיר בעשר שנים נוספות".

מפעל הזרע ג'נטיקס בשדרות, אשר הוקם בשנת 1999, משתרע על שטח של כ-5,300 מ"ר ומועסקים בו כ-60 עובדים בהפקה, טיפול, השבחה ובדיקה של זרעי ירקות מכלוא משובחים.


הזרע ג'נטיקס נמנית עם החברות המובילות בעולם בטיפוח, יצור ושיווק זרעי מכלוא של ירקות וגידולי שדה, וייחודה במחקר ובפיתוח ביוטכנולוגי מתקדם, בשיווק ברחבי העולם ובתמיכה אגרוטכנית. החברה הפועלת כבר כ- 70 שנה נמצאת בתהליך מתמיד של פיתוח מוצרים חדשים הנותנים מענה לדרישות השוק, כולל יתרונות תזונתיים, איכות ותנובה גבוהות במיוחד, אספקה בכל ימות השנה, עמידות למחלות וחיי מדף ארוכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר