גן עדן לציפורים בחוף הכינרת של כפר הנופש האון

השיא של הסיור הוא ביקור בתחנת הטיבוע הממוקמת בברכות הדגים. בתחנה המבקרים חווים את תהליך טיבוע הציפורים: הצמדת טבעת קטנה לרגל הציפור בכדי לעקוב אחר נדידתה. הטיבוע מאפשר למבקרים את האפשרות לחזות ציפורים שבדרך כלל קשה מאד לראותן בגלל גודלן ואופיין

תופעת טבע מדהימה מתרחשת בחודשים אוקטובר עד פברואר בבריכות הדגים של קיבוץ האון, בסמוך לחוף הכנרת של "כפר הנופש האון".

עד לפני 3 שנים לא ניתן היה למצוא את הציפורים באזור זה אלא בעמק בית שאן. קיבוץ האון בשיתוף עם החברה להגנת הטבע בחרו להקים תחנת נדידה על ידי הזרמת דגיגים לבריכות הדגים בהאון, וכך למשוך את העופות אל מי הכנרת.

מכאן נולד הרעיון של אנשי "כפר הנופש האון" בשיתוף עם אנשי החברה להגנת הטבע, לקיים סיורי צפרות מרתקים שבמהלכם המטיילים יוכלו להיחשף לגן העדן החדש של הציפורים, ולחזות במגוון גדול של ציפורים: שחפים, שחפיות, ברווזים רבים, ציפורי שיר ממינים רבים, עופות דורסים, קורמורנים, ועוד.

השיא של הסיור הוא ביקור בתחנת הטיבוע הממוקמת בברכות הדגים. בתחנה המבקרים חווים את תהליך טיבוע הציפורים: הצמדת טבעת קטנה לרגל הציפור בכדי לעקוב אחר נדידתה. הטיבוע מאפשר למבקרים את האפשרות לחזות ציפורים שבדרך כלל קשה מאד לראותן בגלל גודלן ואופיין (שוהות בתוך הצמחייה).
כאן ניתנת למבקרים הזדמנות לצפות בציפורים מקרוב, ולקבל הסבר על נדידתן.

אורך הסיורים כשלוש שעות, והם מתקיימים בבוקר לאחר ארוחת בוקר. במהלך הסיור, בנוסף לטיבוע המטיילים צופים בציפורים רבות בבריכות ובכינרת בעזרת משקפות וטלסקופים.

להזמנת חבילת תיירות הכוללת לינה 2 לילות בסופ"ש + סיור צפרות, לכידה וטיבוע בליווי צפר: 410 שח לאדם, 220 שח לילד.
בתוקף עד 28/2/07 לא כולל חגים. בתיאום מראש, תלוי במינימום משתתפים.





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר