"גניר" יצרנית מותג המיצים "פרימור" בקמפיין קד"מ לקראת פסח

אתי ברק, מנהלת שיווק ב"גניר", מציינת כי החברה הציבה לעצמה תפקיד בחינוך הצרכן הישראלי באשר ליתרונותיו התזונתיים והבריאותיים של התפוז

חברת "גניר"- יצרנית מותג המיצים "פרימור" (בבעלות הקיבוצים גת ובית ניר 80% ו-שטראוס 20%), יצאה לקראת חג הפסח בקמפיין קידום מכירות "חינוכי" ברשתות השיווק – למיץ התפוזים הסחוט טרי "פרימור". היקף ההשקעה: 500,000 ש"ח.

אתי ברק, מנהלת שיווק ב"גניר", מציינת כי החברה הציבה לעצמה תפקיד בחינוך הצרכן הישראלי באשר ליתרונותיו התזונתיים והבריאותיים של התפוז.

במסגרת קמפיין קידום המכירות יחלקו דיילות "פרימור" ברשתות השיווק עלוני מידע המסבירים את היתרונות הבריאותיים של מיץ התפוזים הטרי של "פרימור". עם המסר: "פרימור יותר טבעי ועם הרבה יותר ויטמינים". בעלון מצויין כי במיץ התפוזים הסחוט 9 סוגי ויטמינים ומינרלים החיוניים לבריאות האדם בכלל ולתפקוד תקין של מערכת החיסונית בפרט. – ויטמין C, ויטמין A, סידן, אשלגן ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר