גניר יצרנית מיצי פרימור נכנסת לתחום משקאות הספורט והאנרגיה

המשקה האיזוטוני מכיל ריכוז סוכרים ומלחים השווה לריכוז המרכיבים הללו בדם. שוויון זה של הסוכרים והמלחים בדם ובמשקה האיזוטוני מאפשר מעבר של מים, סוכרים ומלחים ממערכת העיכול אל מחזור הדם, יותר מהר ממים וממשקאות ממותקים רגילים – ובכך הוא משפר מאוד את היכולות של הגוף בעת המאמץ, מאיץ את זמן ההתאוששות ממאמץ, וממזער מאוד את הנזקים האפשריים לגוף כתוצאה מפעילות גופנית

חברת "גניר", יצרנית מיצים סחוטים ונקטרים במותג "פרימור", נכנסת לתחום חדש – פיתוח משקאות לספורטאים, ומציגה לראשונה בישראל סדרת משקאות איזוטוניים, המיועדת לעוסקים בספורט בשם "MORE ENERGY". – משקאות המועשרים במינרלים, מלחים וויטמינים, המבוססים על רכיבי פרי טבעיים.

סדרת המשקאות החדשה פותחה בייעוץ מקצועי של יאיר קרני – המומחה בתזונה לספורטאים, ויש בה שני חידושים עיקריים: האחד – משקאות איזוטוניים מוכנים לשתייה, ללא צורך בהכנה מוקדמת; והשני – מכילה רכיבי פרי טבעיים.

המשקאות האיזוטוניים מיועדים לכל מי שמבצע פעילות גופנית ולספורטאים בפרט.
לדברי יאיר קרני, מומחה בתזונה לספורטאים, פעילות גופנית מאומצת גורמת לאיבוד נוזלים, ולירידה ברמת המלחים והסוכרים בדם הגורמת לעייפות ולתשישות.
המשקה האיזוטוני מכיל ריכוז סוכרים ומלחים השווה לריכוז המרכיבים הללו בדם. שוויון זה של הסוכרים והמלחים בדם ובמשקה האיזוטוני מאפשר מעבר של מים, סוכרים ומלחים ממערכת העיכול אל מחזור הדם, יותר מהר ממים וממשקאות ממותקים רגילים – ובכך הוא משפר מאוד את היכולות של הגוף בעת המאמץ, מאיץ את זמן ההתאוששות ממאמץ, וממזער מאוד את הנזקים האפשריים לגוף כתוצאה מפעילות גופנית. תוספת המלחים במשקה מסייעת בהתאוששות השריר מהמאמץ ומפיגה עייפות, ותוספת הסוכרים מבטיחה יציבות ברמת הגלוקוז בדם בעת הפעילות ואחריה.

בנוסף לסוכרים ולמלחים מכיל המשקה האיזוטוני של "גניר" גם תוספת של 3 נוגדי חימצון – ויטמין E , וויטמין C וויטמין A – המסייעים בהגנה על הגוף מפני הנזקים של הרדיקלים החופשיים.
כמו כן הוסף למשקה גם מגנזיום, שמשפר את יכולת השריר להתכווץ בעת המאמץ, ומונע התכווצויות לא רצוניות בזמן המאמץ ואחריו.

יאיר קרני מציין עוד כי המשקאות נוסו ע"י קבוצות ספורטאים בתחומים שונים שהעידו על שיפור משמעותי בהתאוששות הגוף לאחר המאמץ ותחושה של רעננות ועירנות גם לאחר פעילות גופנית מאומצת.

סדרת המשקאות מכילה רכיבי פרי טבעיים, בשלושה טעמים – תפוזים, ענבים ולימון.

סדרת "MORE ENERGY" משווקת בבקבוקי 1 ליטר – במחיר 18 ₪, ובבקבוק של 500 מ"ל – במחיר 9 ₪.

המשקאות כשרים בהשגחת כפר פינס ומועצה איזורית מנשה.
להשיג – בחנויות ספורט מתמחות.
לבירור החנות הקרובה – 08-6871441.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר