ג'פניקה הכשרה בחיפה – גם טעימה

ג'פניקה הכשרה בצ'קפוסט חיפה
מסתבר שיפני/אסייתי כשר זה אפשרי וטעים. אז אם אתם בסביבה לכו לאכול שם, כדאי לכם

כתבה וצילמה איילת קרבצקי

לצערי הרב, עירי היפה חיפה אינה משופעת במסעדות, ואסייתיות הן בכלל נדירות. כאשר פתחה רשת ג'פניקה את הסניף הראשון בחיפה ובעצם בצפון, התור התארך והיה קשה להזמין מקומות. גם היום המסעדה מפוצצת בכל יום ובסופי שבוע בפרט, ומאז נפתחו בצפון עוד מספר סניפים.

אבל סושי/יפני כשר? מסתבר שיש חיה כזאת ולראיה, שף הרשת ליאון לאוגנקי הצליח לבנות תפריט עשיר וכשר לסניף הכשר שנפתח זה מקרוב במתחם ביג בצ'ק פוסט. זהו הסניף ה-30 של הרשת האסיאתית הגדולה בארץ, בדרך למימוש אסטרטגיית הרשת להגיע לפריסה ארצית של 40 סניפים תוך שנתיים.

מסעדות כשרות אינן מיועדות רק לדתיים. יש המון אנשים שכשרות חשובה להם והם אינם דתיים, ולכן ג'פניקה מיתגה את עצמה גם בנישה הזאת.

ג'פניקה הכשרה בצ'קפוסט חיפה
ג'פניקה הכשרה בצ'קפוסט חיפה

מסתבר שכשר יכול להיות טעים, עשיר בצבע ובטעם, במרקם ובשימוש במוצרים כשרים. אז אין שרימפס ורוטב צדפות, אבל יש תחליפים לא רעים בכלל.

ההפתעה הייתה שבשעה שלוש וחצי אחר הצהרים בתחילת השבוע, המסעדה הייתה די מלאה, הצוות תפקד מעולה, ולא היו עיכובים מצד המטבח.

פתחנו במרק מיסו, שהיה עשוי מצוין: לא מלוח מדי ולא תפל כמרקי מיסו בכמה מסעדות אחרות. לזה צירפנו כדורי עוף בבצק, מנה חמודה עם רוטב טעים, שבהחלט מתאימה גם לילדים.

דגמנו ארבעה סוגי סושי על בסיס סלמון וסלמון סקין, שלושה קרים ואחד חם. הם בהחלט היו טובים. האורז דחוס נכון ומבושל בדיוק, יחס שווה בין הסלמון לירקות. הסושי לא התפרק בהרמה עם מקלות האכילה, מה שאומר הוא נעשה ביד אמונה.

פסטת אורז, שנראית כמו פסטה רגילה אבל טעימה יותר ומוקפצת עם בשר בסגנון אסייתי, הייתה מנה טעימה וגדולה מאוד.

ג'פניקה הכשרה בצ'קפוסט חיפה
ג'פניקה הכשרה בצ'קפוסט חיפה

מספר סלטים בסגנון אסייתי נכנסו לתפריט המסעדה, על מנת לתת מענה לכשרות. הם מאוד מרעננים וטריים, ומהווים מנה בפני עצמה. כך, לשולחן הגיעו סלט ירקות עם כוסברה שהכיל כרוב, גזר ובצל ברוטב מרענן – רעיון נפלא לשלב עם סושי, וסלט בקר קר עם פסטת אורז – שזה בכלל שוס, שהיה טעים ועמוס בנתחוני בקר, ולמרבה הפלא היה אכיל גם למחרת בבית.

לקינוחים כבר לא היה מקום, אבל טעמנו הפתעת מנגו. למרות שהמנה פרווה היא הייתה בסדר.

אז מסתבר שיפני/אסייתי כשר זה אפשרי וטעים. אם אתם בסביבה לכו לאכול שם, כדאי לכם.

 

ג'פניקה חיפה צ'ק פוסט – כשר

רח' ישראל בר יהודה 111 מתחם BIG צ'ק פוסט

טל. 3636*

ראשון עד חמישי: 12:00-01:00, שישי: 12:00 – שעתיים לפני כניסת השבת, מוצ"ש: שעה אחרי צאת השבת – 01:00

יש גישה לנכים

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר