ג'פניקה משיקה ג'פניקלאב וג'פניקאש: אתר, אפליקציה וכרטיס מועדון

האפליקציה של ג'פניקה
האתר החדש מותאם לכל סוגי המובייל ומגיב לכל מסך. לראשונה יכולים לקוחות הרשת להזמין מהמסעדה אונליין למשלוח או לאיסוף עצמי, ולהזמין שולחן במסעדה

רשת ג'פניקה ממשיכה בתהליכי התרעננות והתחדשות שלה, ועושה זאת עם אתר, אפליקציה וכרטיס מועדון חדשים, אשר לפי הרשת, יעניקו ללקוחות חוויית שימוש נוחה ומהירה יותר, ומגוון הטבות.

האתר החדש של ג'פניקה רספונסיבי, מותאם לכל סוגי המובייל ומגיב לכל מסך. לראשונה יכולים לקוחות הרשת להזמין מהמסעדה אונליין למשלוח או לאיסוף עצמי, ולהזמין שולחן במסעדה ללא צורך להתקשר למוקד.

האתר גם מוטמע בתוך האפליקציה החדשה של ג'פניקה, ואת כל הפעולות שניתן לבצע דרך האתר ניתן לבצע גם דרך האפליקציה. בנוסף לצפייה בתפריט, הזמנת משלוחים ואיסופים והזמנת שולחן במסעדה, ניתן לנהל דרך האפליקציה את החברות במועדון ג'פניקלאב, שמבטיח ללקוחות הטבות וצבירת כסף – ג'פניקאש, שבאמצעותו ניתן לרכוש מנות מן התפריט.

את חברות המועדון ניתן לרכוש בכל סניפי ג'פניקה או בהזמנה טלפונית. מחיר ההצטרפות: 99 ₪. עם רכישת הכרטיס מקבל החבר 50 ₪ הנחה וקינוח מתנה. בנוסף הוא  מקבל שובר של 50 ₪ למימוש בהזמנה הבאה (מותנה ברכישה מעל 100 ₪), וביום ההולדת מקבלים חברי ג'פניקלאב 50 ₪ הנחה (מותנה ברכישה מעל 150 ₪).

סכום כל רכישה בג'פניקה מומר עבור חבר המועדון לכסף וירטואלי – ג'פניקאש. כך, אם החבר רכש ארוחה בשווי של 100 ₪, הוא צבר 100 ג'פניקאש באמצעותם יוכל לרכוש מגוון מנות מתפריט המסעדה. שווי ההמרה בין 10% ל-13%. בעת הישיבה במסעדה מימוש הג'פניקאש אינו מותנה ברכישה, כך שלקוח שברשותו מספיק ג'פניקאש יוכל ליהנות מארוחה מלאה בלי לשלם עבורה.

תגובה אחת

  1. לכל מען דבעי
    בתאריך ה 25.5 בצעתי הזמנה טלפונית לארוחת ערב.
    ברצוני לציין שסנדוויץ הטמפורה היה לא אכיל (שתי מנות)
    כנ"ל הקריספי פיש,
    לא נשלחו רטבים בכלל, כולל צופטיקס, גינגר …..
    לטיפולכם,
    בתודה
    ליאורה
    לציין ניסיתי מספר פעמים ליצור קשר טלפוני, ללא תגובה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר