ג. יפית ומאיה ישעיהו בקמפיין לתיבלונים של אסם בהשקעה של כ-1.5 מיליון ש"ח

בסרט הקמפיין נראית מאיה ישעיהו מבשלת, ויפית מגיעה ושואלת את מאיה: "מאיה את מבשלת?", עונה לה מאיה "תטעמי…", יפית טועמת ועונה "מצוין רק תוסיפי שום כתוש, פטרוזיליה קצוצה, עלי בזיליקום אורגנו וזה מושלם". מאיה נבהלת ואומרת: "וואו כמה עבודה"

אסם מעלה קמפיין ל"תיבלונים", תערובות תיבול לבישול ביתי מרכיבים טבעיים, בכיכובן של ג. יפית ומאיה ישעיהו.

התיבלונים של אסם מיועדים לתיבול ולהעשרת הטעם של תבשיל – חם או קר, וניתן להכין באמצעותם מבחר תבשילים המבוססים על 3 רכיבים בלבד.

בסרט הקמפיין נראית מאיה ישעיהו מבשלת, ויפית מגיעה ושואלת את מאיה: "מאיה את מבשלת?", עונה לה מאיה "תטעמי…", יפית טועמת ועונה "מצוין רק תוסיפי שום כתוש, פטרוזיליה קצוצה, עלי בזיליקום אורגנו וזה מושלם". מאיה נבהלת ואומרת: "וואו כמה עבודה". יפית אומרת "אסם כבר הכינה לנו את הכל – תיבלונים של אסם, תערובת מוכנה לתיבול מתבלינים טבעיים. אני משדרגת איתם בקלות כל תבשיל: קציצות, אורז, רטבים אפילו סלטים". ומסיימת ואומרת:"אני ממליצה על תיבלונים כל התבלינים כבר בפנים".

הקמפיין, בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח, יימשך כשלושה שבועות וישודר בערוצים 2 ו- 10.

סדרת התיבלונים הינה חלק ממהלך שביצעה חברת אסם, במסגרתו הציגה החברה מהפיכה באבני היסוד של המטבח הישראלי, והשיקה שורה של מוצרים המהווים מענה למגמה של תזונה נבונה, ביניהם: אבקת מרק בטעם עוף מרכיבים טבעיים בלבד, וקוסקוס, קמח תופח, פירורית זהב ופסטה פרפקטו עשויים מקמח מחיטה מלאה.


קרדיטים ג.יפית
קופירייטר: רז לסניק, מיכל שפירא
סופרוייזר: רלי גל
תקציבאית: סיון שמעיהו
בימאית: ענת ספרן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר