דאגה אחת פחות: קמפיין הזדהות לתושבי הדרום של רשתות מגה, מגה בול ומגה בעיר באמצעות שיטרית מדיה גרופ

קמפיין חדש  עלה לאויר תחת הסיסמה "דאגה אחת פחות" –  קמפיין הזדהות עם תושבי הדרום המעביר מסר חם, מרגיע ואכפתי.
הקמפיין בעלות כוללת של מיליון ₪ עלה בערוצים 2, 10, באינטרנט ובעיתונים היומיים.

כדי לתרום לתחושת הביטחון אשר תושבי הדרום כה זקוקים לה הפכו רשתות "מגה" ו"מגה בעיר" מקבוצת הרבוע הכחול, בשיתוף שיטרית מדיה גרופ, את סניפי הסופרמרקט בקו העימות למוקדים טלפוניים למשלוחים.

תושבי קו העימות מוזמנים לחייג למספר החינם 1-800-570-870 ולקבל את משלוח הקניות עד פתח ביתם ללא דמי משלוח.
בנוסף ייהנו הלקוחות ממחירים מיוחדים ומבצעים לתושבי קו העימות.

רותי שיטרית, יו"ר SMG, אומרת: "היוזמה להפוך את סניפי רשתות הרבוע הכחול לרשתות המציעות הטבה אמיתית ונחוצה לתושבי הדרום, באה מתוך רגישות לצרכן הישראלי בימים קשים. זוהי הטבה חיונית הפועלת ישירות לתועלת הצרכן וביטחונו. אנו מאמינים שללקוחות שלנו הנמצאים איתנו בימים טובים יותר, מגיע שנהיה שם בשבילם כשהמצב קצת פחות טוב".






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה