דאסו סיסטמס יצרה משחק מציאות מדומה המשלב תנועות גוף לדגני הבוקר של נסטלה

החוויה השיווקית הטכנולוגית הייחודית מלווה את סרט האנימציה החדש "ארתור 3 – מלחמת שני העולמות"; המשחק המקוון הראשון שעובד גם עם מסכי טלוויזיה בתלת ממד (3D)

בעקבות הצלחת הקמפיין במסגרתו שולב משחק מציאות מוגברת – Augmented reality – על גב אריזות דגני הבוקר של נסטלה בצרפת בסוף 2009 (הוכתר בצרפת כאחד הקמפיינים השיווקיים האפקטיביים ביותר), ובהמשך נעשה גם בישראל על אריזות CRUNCH של נסטלה ישראל, ממנפת דאסו סיסטמס, הספקית מס' 1 בעולם של פתרונות 3D (תלת ממד) ו- PLM (מחזור חיי מוצר), את הידע המוביל וטכנולוגיות 3D חווייתיות שלה, לתמיכה באסטרטגיית השיווק של דגני הבוקר של נסטלה צרפת, עם השקת יישום מציאות מדומה סוחף וייחודי.

מדאסו סיסטמס ישראל נמסר שהחברה בוחנת שיתופי פעולה דומים עם חברות צרכנות ומזון גם בישראל.

במקביל לעליית סרט האנימציה החדש "ארתור 3 – מלחמת שני העולמות", יוכלו ילדים מכל הגילאים להשתתף בעולם הפנטזיה של דמויות המינימויס (Minimoys), וליהנות מחוויית מציאות מדומה ייחודית בשימוש משקפי תלת-ממד הנגזרות מהקופסה של אריזות דגני נסטלה.

כל שצריך בשביל ליהנות מהחוויה הם מספריים, מחשב ומצלמת אינטרנט: גוזרים את משקפי התלת ממד מקופסאות הדגנים, מרכיבים אותם ומכוונים את "ריבוע הקסם" המותקן על המשקפיים אל מצלמת האינטרנט של המחשב בכתובת, ולאחר מכן צוללים לחוויית תלת ממד סוחפת המאפשרת מעבר קסום בין שלושה עולמות תוכן שונים ומרהיבים.

אפשר ללמוד יותר על חווייה מלהיבה חדשה זאת בסרטון.

מי שמסך המחשב "קטן" עליו, יכול ליהנות מהחוויה גם על מסכי טלוויזיה 3D בשימוש משקפי תלת ממד שיוצרו במיוחד לצורך כך בסדרת דגני הבוקר של נסטלה, ולמעשה זהו המשחק המקוון הראשון אי-פעם שעובד גם עם מסכי טלוויזיה 3D.

"הדור הבא של עמדות משחק ומסכי 3D סטראוסקופיים יאפשר לשחקנים לחקור דרכים חדשות של אינטראקציה עם עולמות וירטואליים. הם יוכלו לשחק על ידי הזזת הגוף שלהם בלבד לפני מסך טלוויזיה 3D, בלי צורך בג'ויסטיק", אומר גלעד פרידמן, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל. "אנו מטמיעים את פתרונות ה- 3D החווייתיים שלנו כדי לאפשר למותגים ליזום שימוש המוני בדרך מרגשת חדשה זאת של אינטראקציה בין צרכנים בעלי גישה לאינטרנט" .

אתר דאסו סיסטמס ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר