דגים ממולאים בירקות ועשבי תיבול

חומרים לדג2 דגי דניס כ- 400 גר' כל אחד1 קוביות שום כתוש דורות1 קוביות כוסברה כתושה דורותמיץ לימון טריקורט מלח2 כפיות חמאהפרורי פיסטוקלמילוי1 בצל חתוך לקוביות1 גמבה חתוכה לקוביות1 עגבניה חתוכה לקוביותכ- 5 פטריות טריות חתוכות לפרוסות2 קוביות פטרוזיליה קצוצה דורות1 קובייה ג'ינג'ר כתוש דורות 6-8 זיתים פרוסים ללא חרצן קורט מלחמעט רוטב סויה ויין לבןאופן הכנהחורצים בשני צידי הדג חריץ מהראש עד הזנב. בעזרת הבוהן מנתקים את הבשר מחוט השדרה, תוך כדי לחיצה על חוט השדרה כדי לא לקרוע את הבשר בשני צידי הדג.חוט השדרה ייחשף, ובעזרת מספריים מנתקים אותו בשני הקצוות. בעדינות תוך כדי לחיצה על חוט השדרה, מושכים אותו כלפי מעלה ומוציאים אותו. נוצר כיס למילוי.את הכיס שנוצר ממליחים קלות ומורחים בקוביית השום וכוסברה. סוחטים פנימה מעט מיץ לימון.מניחים ל 10-15 דקות.מכינים את כל הירקות החתוכים ומוסיפים את כל חומרי המילוי הנוספים ומערבבים.ממלאים את הדגים מוסיפים למעלה על כל דג כפית חמאה ופרורי פיסטוק.מניחים על תבנית מרוחה במרגרינה ופרורי לחם וצולים כ- 12 דקות בחום של 200 מעלות.

חומרים לדג
2 דגי דניס כ- 400 גר' כל אחד
1 קוביות שום כתוש דורות
1 קוביות כוסברה כתושה דורות
מיץ לימון טרי
קורט מלח
2 כפיות חמאה
פרורי פיסטוק
למילוי
1 בצל חתוך לקוביות
1 גמבה חתוכה לקוביות
1 עגבניה חתוכה לקוביות
כ- 5 פטריות טריות חתוכות לפרוסות
2 קוביות פטרוזיליה קצוצה דורות
1 קובייה ג'ינג'ר כתוש דורות 6-8 זיתים פרוסים ללא חרצן
קורט מלח
מעט רוטב סויה ויין לבן

אופן הכנה
חורצים בשני צידי הדג חריץ מהראש עד הזנב. בעזרת הבוהן מנתקים את הבשר מחוט השדרה, תוך כדי לחיצה על חוט השדרה כדי לא לקרוע את הבשר בשני צידי הדג.

חוט השדרה ייחשף, ובעזרת מספריים מנתקים אותו בשני הקצוות. בעדינות תוך כדי לחיצה על חוט השדרה, מושכים אותו כלפי מעלה ומוציאים אותו. נוצר כיס למילוי.

את הכיס שנוצר ממליחים קלות ומורחים בקוביית השום וכוסברה. סוחטים פנימה מעט מיץ לימון.

מניחים ל 10-15 דקות.

מכינים את כל הירקות החתוכים ומוסיפים את כל חומרי המילוי הנוספים ומערבבים.

ממלאים את הדגים מוסיפים למעלה על כל דג כפית חמאה ופרורי פיסטוק.

מניחים על תבנית מרוחה במרגרינה ופרורי לחם וצולים כ- 12 דקות בחום של 200 מעלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר