דג דניס במנגו

חומרים ל- 4 סועדים4 דגי דניס מפולפלים (8 פילטים)1 כף חמאה + 1 כף שמן זית מלח + פלפלמנגו צהוב2 מנגו מאיה על קליפתו מעט שמנת מלח גס + פלפל שחור גרוס לרוטב 200 מ"ל ציר דגים מצומצם 50 גר' חמאה 2 שיני שום פרוסים מיץ מלימון 1 לתוספתחצי ק"ג אורז מוכן – בהמשךאופן ההכנהבמחבת טפלון שמים את החמאה והשמנת ,כשהחמאה נמסה שמים את הדגים עם העור כלפי מטה ,מתבלים במלח ופלפל ומטגנים כ-2 דקות מכל צד ,מוציאים את הדגים מהמחבת.לרוטבמרתיחים את ציר הדגים ,מוסיפים את השום ואת המיץ לימון ובסוף את החמאה לאט ,לאט ובהדרגה. כשהחמאה נמסה כולה אפשר לשפוך את הרוטב על הדגים.למנגואת המנגו פורסים לפרוסות שבין הגרעין לאורך המנגו (משאירים את הקליפה), מורחים מעט שמן זית ומתבלים במלח גס ופלפל גרוס וצורבים את המנגו על צידו האכיל (ללא הקליפה, על מחבת ברזל לוהטת למס' שניות .

חומרים ל- 4 סועדים
4 דגי דניס מפולפלים (8 פילטים)
1 כף חמאה + 1 כף שמן זית
מלח + פלפל
מנגו צהוב
2 מנגו מאיה על קליפתו
מעט שמנת
מלח גס + פלפל שחור גרוס

לרוטב
200 מ"ל ציר דגים מצומצם
50 גר' חמאה
2 שיני שום פרוסים
מיץ מלימון 1

לתוספת
חצי ק"ג אורז מוכן – בהמשך

אופן ההכנה
במחבת טפלון שמים את החמאה והשמנת ,כשהחמאה נמסה שמים את הדגים עם העור כלפי מטה ,מתבלים במלח ופלפל ומטגנים כ-2 דקות מכל צד ,מוציאים את הדגים מהמחבת.

לרוטב
מרתיחים את ציר הדגים ,מוסיפים את השום ואת המיץ לימון ובסוף את החמאה לאט ,לאט ובהדרגה. כשהחמאה נמסה כולה אפשר לשפוך את הרוטב על הדגים.

למנגו
את המנגו פורסים לפרוסות שבין הגרעין לאורך המנגו (משאירים את הקליפה), מורחים מעט שמן זית ומתבלים במלח גס ופלפל גרוס וצורבים את המנגו על צידו האכיל (ללא הקליפה, על מחבת ברזל לוהטת למס' שניות .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר