דוכני מסעדות הצפון כיכבו באירוע 100 המשפיעים של המגזין TheMarker בסימן סיוע לעסקים בצפון

אין ספק שגולת הכותרת של האירוע הייתה בצד הקולינרי שלו. קייטרינג פפריקה, שהופקד על האכלת מאות האורחים, אירח שפים מהצפון, כמו שף דוחול ספדי ממסעדת דיאנה בנצרת, שפית אדלינה גולפלד ממסעדת אדלינה בקיבוץ כברי, שפית יעל בריגל ממסעדת סעודה בגן עדן בצפת, והשף אורן גולדווסר ממסעדת טטמי בחיפה

המגזין TheMarker חשף את דירוג 100 המשפיעים על המשק הישראלי לשנת 2006, באירוע מרשים ורב משתתפים שעמד השנה בסימן התגייסות וסיוע לעסקים בצפון, והתקיים במרכז הקונגרסים בחיפה.

הפקת האירוע הייתה באמצעות ספקים ונותני שירותים מצפון הארץ.
כך, לדוגמא, חברת פאזה שהפיקה את האירוע גייסה ספקים מהצפון כדוגמת קילים הגברה ותאורה מהעיר חיפה, גיורא דדיה הנדסה מקרית שמונה, אפיק שלטים מקיבוץ מענית, ועוד.

אך אין ספק שגולת הכותרת של האירוע הייתה בצד הקולינרי שלו. קייטרינג פפריקה, שהופקד על האכלת מאות האורחים, אירח שפים מהצפון, כמו שף דוחול ספדי ממסעדת דיאנה בנצרת, שפית אדלינה גולפלד ממסעדת אדלינה בקיבוץ כברי, שפית יעל בריגל ממסעדת סעודה בגן עדן בצפת, והשף אורן גולדווסר ממסעדת טטמי בחיפה.
גם היין היה צפוני: אמנם יקבי רקאנטי מהשרון, אך הענבים מגיעים מכרמי מנרה בגליל העליון.

בדוכן של מסעדת דיאנא של השף ספרדי דוחול, אכלנו בהנאה רבה קובניה – קובה עשוי מבשר טלה נא מעורבב עם בורגול, עליו בשר טלה טחון מבושל, צנוברים, סומק, וסלט עגבניות ובצל. חריף ומעולה.
אכלנו גם קבב טלה על מקל קינמון, עם סלט פטרוזיליה, כוסברה ולימון. הקבב קצת מלוח מדי – אך טעים מאוד.
בדוכן של סעודה בגן עדן מהר כנען, צפת, הכינה יעל בריגל השפית, דג בורי עטוף בעלי מנגולד וסלט קינואה.
בדוכן מסעדת אדלינה מקיבוץ כברי, השפים אלדינה גולדפלד ורושדי הכינו והגישו פאייה דגים, עשויה מדג בורי.
ואילו בדוכן מסעדת טטמי מחיפה הפליא השף אורן גולדווסר לעשות, עם מנה יפנית: היאשי אודן, המורכבת מחזה עוף חם עם ציר דגים יפני קר- דאשי, ואטריות אודון קרות. מנה מעניינת, אם כי חזה העוף יובש קצת יותר מדי בהכנה.

זו השנה השישית ברציפות בה מפרסם מגזין העסקים heMarker, מקבוצת "הארץ", את דירוג 100 האנשים המשפיעים ביותר על הכלכלה הישראלית. ברשימה מופיעים בכירים מכל תחומי התעשייה והמגזרים במשק, הן במגזר הציבורי והן בפרטי, שיש להם השפעה על מהלכים מרכזיים בכלכלה הישראלית, או שלפי הערכות צפויה לפעילותם השפעה נרחבת על מהלכים אלה. בשנה שעברה הוביל ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון, את רשימת 100 המשפיעים לשנת 2005. השנה לא היה אף אחד במקום הראשון תחת הכותרת "דרוש מנהיג". ראש הממשלה אהוד אולמרט דורג במקום השני.
לפחות האוכל היה טעים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר