דומינו'ס פיצה בקמפיין חורף לדומינו'ס די-קראסט

סרט הפרסומת שהופק לקמפיין מציג שלוש דמויות, אשר כל אחת מהן מייצגת חוש אחר: האחת מייצגת את חוש הריח ובעלת אף גדול במיוחד, השנייה את חוש הטעם ובעלת פה גדול במיוחד, והשלישית את חוש הראייה ובעלת עיניים גדולות במיוחד

דומינו'ס פיצה מעלה קמפיין חורף לרגל חנוכת הפיצה החדשה פיצה די-קראסט, בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקלים.

הקמפיין ישודר במשך חודשיים בערוצי הטלוויזיה 2 ו-9, תחת הסלוגן: "דומינו'ס די-קראסט חוויה מעוררת חושים אצלכם תוך 30 דקות".
סרט הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום זרמון-גולדמן.
במקביל יבוצעו הפצה רוויה ודיוור ישיר למיליון בתי אב, פרסום באינטרנט ופעילויות קד"מ נוספות.

פיצה די-קראסט עשויה מבצק דק במיוחד ועשירה בתיבולים חורפיים, וקשורה לשלושת החושים: הטעם, הריח והראייה. הפיצה החדשה תוצע עם 3שלושה מתבלים ארומטיים לבחירה: שמן בתיבול שום, שמן בתיבול בזיליקום, ושמן בתיבול צ'ילי.

סרט הפרסומת שהופק לקמפיין מציג שלוש דמויות, אשר כל אחת מהן מייצגת חוש אחר: האחת מייצגת את חוש הריח ובעלת אף גדול במיוחד, השנייה את חוש הטעם ובעלת פה גדול במיוחד, והשלישית את חוש הראייה ובעלת עיניים גדולות במיוחד.
בין שלושת הדמויות היושבות סביב שולחן עגול נערך דיון חושים משעשע, כאשר כל אחת מהדמויות מדגישה את החוש אותו היא מייצגת: הדמות הראשונה פותחת מגש פיצה די-קראסט ומציינת "אין כמו הריח של פיצה די קראסט". הדמות השנייה עונה לה: "ריח? תטעם את הבצק". הראשונה משיבה "אתה צוחק עליי? תריח את השום", וכך מתעורר ויכוח על הטעם והריח, עד שלפתע מתעוררת הדמות השלישית הקוטעת את השניים מהויכוח ואומרת "תסתכלו על הגבינה".

במסגרת הקמפיין נעשה שימוש בחומר המודפס, בדמויות מצוירות הלקוחות מעולם גיבורי העל, אשר יאויירו על גבי מגשי הפיצה וכן על גבי כל אמצעי הדיוור והקטלוגים אשר יהיו בנויים כחוברת קומיקס. כל אחד מגיבורי העל בעל אופי, אישיות ואמירה המייצגת את כל אחד מהחושים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר