דומינו'ס פיצה בקמפיין קיץ סביב טרנד הטריות והבריאות

בחברה אומרים כי הסלוגן של הקמפיין: "IT'S FRESH. IT'S DOMINO'S", מגלם בתוכו את ערכי הטריות, האיכות והטעם של מוצרי הרשת

"דומינו'ס פיצה", רשת משלוחי הפיצות הגדולה בישראל, עלתה בקמפיין פרסומי המדגיש את מסר הטריות שמלווה את הרשת מאז היווסדה. הקמפיין בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪.

בחברה אומרים כי הסלוגן של הקמפיין: "IT'S FRESH. IT'S DOMINO'S", מגלם בתוכו את ערכי הטריות, האיכות והטעם של מוצרי הרשת.

סרטון הטלוויזיה שהופק באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, משודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 9. כמו כן תיערך הפצה רוויה לכמיליון בתי אב ודיוור ישיר ללקוחות החברה.

סרטון הטלוויזיה החדש, שם פוקוס על הירקות הטריים, הבצק וגבינת המוצרלה שמרכיבים את הפיצה הטרייה של דומינו'ס.
תוך כדי הקריינות עולות תמונות של עגבניות טריות בתערובת עשבי תיבול היוצרות את הרוטב העשיר של הפיצה, בצק הנאפה בכל יום על פי מתכון רב שנים, תוספות טריות שנבחרות בקפידה ו- 100% גבינת מוצרלה איכותית מבעבעת.

לפי דומינו'ס פיצה, התמונות של חומרי הגלם הטריים, יחד עם המוזיקה של הסרטון, אמורים לחצור תחושה של טריות, בריאות, רעננות ואיכות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר