דומינוס פיצה ואוויס במבצע משותף: "קח משפחתית – המפתחות בפנים"

דומינוס פיצה ואוויס יוצאות במבצע משותף: "קח משפחתית המפתחות בפנים", מבצע שבסופו יזכה אחד הלקוחות במכונית משפחתית מצי כלי הרכב של אוויס

דומינוס פיצה ואוויס יוצאות במבצע משותף: "קח משפחתית המפתחות בפנים", מבצע שבסופו יזכה אחד הלקוחות במכונית משפחתית מצי כלי הרכב של אוויס.

במסגרת המבצע, בכל הזמנת או רכישת פיצה משפחתית של דומינו'ס פיצה, יקבלו הלקוחות כרטיס מגנטי בעל קוד אישי. הכרטיס עוצב כך שבצדו האחד נראה כרשיון נהיגה ובצדו השני מוענקות הטבות בהזמנת פיצה דרך האינטרנט וברכישת רכב מיד ראשונה באוויס.

בתום המבצע יגיעו הלקוחות עם הכרטיסים שקיבלו לאחד משלושת סניפי אוויס המשתתפים במבצע: חיפה, הרצליה ואשדוד וינסו לפתוח כספת באמצעות הקוד שעל גבי הכרטיס. הקוד שיפתח את הכספת יזכה את בעליו במכונית משפחתית מודל 2005 מצי כלי הרכב של אוויס.

שמוליק מאיס, סמנכ"ל השיווק של דומינו'ס פיצה, וגיל שגיב, מנהל השיווק של אוויס, מסרו : "זהו שיתוף פעולה טבעי בין שתי חברות בינלאומיות בעלות פריסה ארצית רחבה ; אנו מאמינים כי שיתוף פעולה זה הוא הסנונית הראשונה בדרך לשיתופי פעולה נוספים בין החברות".

גם לקוחות שינסו לפתוח את הכספת ולא יצליחו, יזכו בפרסים שונים (פיצות ברשת דומינו'ס פיצה, ימי השכרה באוויס ועוד).

במידה ואף לקוח לא יזכה במכונית המשפחתית, תיערך הגרלה נוספת בקרב הלקוחות שהגיעו עם הכרטיסים המגנטיים לאחד משלושת סניפי אוויס וניסו את מזלם, ואחד מהם יזכה בוודאות ברכב.

היקף הקמפיין לקידום המבצע כ- 1.5 מיליוני שקל, הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, ויעלה באינטרנט, רדיו אזורי, הפצת פלאיירים במאות אלפי בתי אב ברחבי הארץ, מסכי חוצות של CTV ופעילות קד"מ בסניפי אוויס ודומינו'ס.

המבצע יסתיים ב-9 ביוני 2006.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר