דומינוס פיצה זכתה בפרס ההשקה המנצחת לרבעון הראשון של 2020

ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה את הזוכים בפרס ההשקה המנצחת לרבעון הראשון של שנת 2020 - לפני הקורולה, על מהלכי ההשקה של קבוצת מאקו – N12, דומינוס פיצה – פיצהבורגר, מכבי שירותי בריאות – מכבי RED, כלל ביטוח – הלחצן של כלל, HP INDIGO - השקה וירטואלית בינלאומית

במוצר אחד הצליחו לבטל את ההתלבטות בין הזמנת פיצה להזמנת המבורגר. צילום דן פרץ

מתוך נימוקי השופטי על זכיית דומינוס פיצה – פיצהבורגר: הישראלים אוהבים להזמין משלוחי מזון, ולצד חברות שליחויות כמו וולט ואחרות, גם רשימת הפיצריות, ההמבורגריות, האסיאתיות ואחרות  המאפשרות הזמנת משלוחים גדלה והולכת. בדומינו'ס היו מודעים לעובדה שרוב החדשנויות המוצריות בעולם הפיצה הן  בבחינת הרחבת המגוון ואינן מהוות גורם מושך כשמתלבטים מה להזמין, פיצה או המבורגר.

צילום דן פרץ
צילום דן פרץ

כדי לעמוד בתחרות בעולם המשלוחים ההביתה, הוחלט בדומינו'ס לצאת מהקופסה – וכך נולד הפיצהבורגר. המטרה הייתה להגדיל את מספר הלקוחות בעזרת המוצר החדש, להגדיל את מספר המתנסים, ולגרום להם לחזור ולהזמין אותו. במוצר אחד הצליחו לבטל את ההתלבטות בין הזמנת פיצה להזמנת המבורגר. המשלוח כלל גם צ'יפס וקולה. באמצעות טיזרים ברשתות החברתיות הצליחה דומינו'ס ליצור באזז שהביא לכיסוי תקשורתי בערוצי הדיגיטל, ואפילו בחדשות. היו דיווחים בעד, היו נגד, אבל החידוש הצליח להגיע לציבור ללא הוצאות על תקשורת, עוד לפני ההשקה. השלים את התמונה קמפיין רחב של טלוויזיה, דיגיטל ושילוט חוצות.

התוצאות עלו על היעדים שהוצבו מראש: 9.3% עליה במכירות  לעומת היעד של 5%, לקוחות חדשים – 18.2 לעומת יעד של  10%, הזמינו פעם נוספת – 50.2% לעומת יעד של 30%.

 






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה