דומינו'ס פיצה עולה בקמפיין פרסומי חדש, לרגל השקת קטגוריית הברביקיו

סרטון הטלוויזיה שהופק באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10. כמו כן, יעלה פרסום באתר דומינו'ס, תיערך הפצה רוויה לכמיליון בתי אב ודיוור ישיר ללקוחות החברה

דומינו'ס פיצה תעלה החל מיום רביעי ה- 1/7/09, בקמפיין פרסום קייצי, לרגל השקת קטגוריית הברביקיו החדשה – "Domino's BBQ" ולרגל הצגת תפריט החיסכון החדש – "Domino's SUPER DEALS".

סרטון הטלוויזיה שהופק באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10. כמו כן, יעלה פרסום באתר דומינו'ס, תיערך הפצה רוויה לכמיליון בתי אב ודיוור ישיר ללקוחות החברה. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ- 2,500,000 ₪.

במסגרת הקמפיין, תושק קטגוריית פיצות חדשה, המבוססת על טהרת הברביקיו.
"Domino's BBQ" החדשה, היא פיצה דקה ופריכה, עשירה ברוטב ברביקיו. הפיצה החדשה מוצעת עם תוספות חדשות, בשריות וצמחוניות: תוספת פרגיות, תוספת קבב ותוספת בטטה צלויה על האש.

כמו כן, במסגרת הקמפיין יוצג תפריט חיסכון חדש בשם "סופר דילס". התפריט מציע לצרכן 3 דרגות מחירים של ארוחות משפחתיות גדולות, במחירי חיסכון (19 ₪, 39 ₪ ו- 69 ₪).

את קמפיין "דומינו'ס ברביקיו", מוביל מבצע: ברכישת 2 פיצות משפחתיות ומעלה (ברביקיו או רגילה), מקבלים כל אחת מהפיצות במחיר של 39 ₪. כמו כן, לצרכנים מוצעת הטבה נוספת: כל מי שרוכש את המבצע (ומבצעים נוספים) באתר דומינו'ס – נהנה מ- 5% הנחה נוספים על הקניה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר