דורות – מוצרי שום ותיבול החלה ביצוא מגשיות שום ועשבי תיבול לשוק הכשר בצרפת

דורות חתמה על עסקת היצוא עם חברת "יורו פוד" בתערוכת המזון סיאל שנערכה בפריז. היקף השוק נאמד במיליון דולר לשנה

דורות – מוצרי שום ותיבול חתמה על הסכם עם חברת "יורו פוד" ליצוא של מגשיות שום ועשבי תיבול לשוק הכשר בצרפת. העסקה נחתמה במהלך תערוכת המזון הבינלאומית סיאל שנערכה בפריז. בימים אלו יצא לצרפת משלוח ראשון של 100 אלף מגשיות, שיופצו בנקודות מכירה בריכוזים של יהודים בצרפת.

מנכ"ל דורות, עודד בריש, מסר שזוהי חדירה ראשונה של מוצרי דורות לצרפת ובכוונת החברה להרחיב את השיווק גם לשוק הלא יהודי. הוא העריך את היקף השוק הצרפתי למוצרי דורות במיליון דולר בשנה. החדירה לשוק הצרפתי היא שלב חשוב בהרחבת היצוא לאירופה, לאחר שמוצרי דורות נכנסו בשנתיים האחרונות לשכנותיה הגדולות של צרפת: בריטניה, ספרד וגרמניה.

דורות – מוצרי שום ותיבול השקיעה מאמץ שיווקי מיוחד בתערוכת סיאל, לאחר שבשנים האחרונות התברר שההשתתפות בתערוכות מזון בינלאומיות היא הכלי השיווקי היעיל ביותר כדי לחדור לרשתות שיווק ומדינות חדשות. בתערוכה השתתף אמיר מרקוביץ, שף הבית של דורות שהכין למבקרים מטעמים על בסיס מוצרי השום, הג'ינג'ר ועשבי התיבול של דורות. אמיר למד בישול בבית הספר "פרנדי" בצרפת ולכן מכיר היטב סגנונות בישול בינלאומיים וצרפתיים בפרט.

בשנים האחרונות החלה דורות ביצוא לרשתות השיווק המובילות באירופה ובצפון אמריקה ובהן טריידר ג'ו בארצות הברית, סיינסבורי בבריטניה, קאופהוף בגרמניה וחנויות כלבו מובילות בקנדה, ספרד וסקנדינביה.

מוצר הדגל של דורות בשווקי היצוא ובשוק הקמעונאי בארץ הם המגשיות הקפואות. הסדרה כוללת שש מגשיות של שום, ג'ינג'ר, כוסברה, פטרוזיליה, שמיר ובזיליקום. בתהליך ההכנה לא מתווספים למוצר חומרי טעם וריח והוא אינו עובר תהליך של בישול או חליטה ולכן הוא שומר במידה גבוהה על ערכם התזונתי והבריאותי של המרכיבים.

מידע נוסף על מוצרי דורות והרשמה למועדון הלקוחות של החברה באתר: www.dorot.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר