דורות – מוצרי שום ותיבול החלה ביצוא תערובת איטלקית של עשבי תיבול להכנת רוטב פסטה

התערובת האיטלקית מכילה שילוב של שום, פטרוזיליה, אורגנו, בזיליקום, טרגון ועוד; ומיועדת להכנת רוטב פסטה, לתיבול ירקות, ולהכנת רוטב למריחה על פיצות ביתיות

"דורות – מוצרי שום ותיבול" החלה ביצוא של מוצר חדש – תערובת בסגנון איטלקי של עשבי תיבול המיועדת להכנת רוטב פסטה, לתיבול ירקות ולהכנת רוטב למריחה על פיצות ביתיות. התערובת האיטלקית כוללת שום, פטרוזיליה, אורגנו, בזיליקום, טרגון ומרכיבים נוספים.

עודד בריש, מנכ"ל "דורות – מוצרי שום ותיבול", מסר שהתערובת האיטלקית הוכנה בתום תהליך ממושך של מבחני טעימה כדי למצוא את השילובים האופטימליים בין המרכיבים. דורות החלה בשיווק התערובת האיטלקית בבריטניה בסניפי סיינסבורי, רשת השיווק השניה בגודלה בבריטניה. בהתאם לתגובות הצרכנים יוחלט על הרחבת השיווק של המוצר החדשני בחו"ל ובארץ.

התערובת האיטלקית מצטרפת לסדרה של ששת המגשיות של דורות: שום, ג'ינג'ר, שמיר, בזיליקום, פטרוזיליה וכוסברה. כל מגשית מכילה 20 קוביות. ניתן לשלוף בכל עת את מספר הקוביות הנדרש ולהחזיר את השאר להקפאה. המוצר נשמר בהקפאה עד שנתיים והודות לתהליך ההכנה המיוחד, השום ועשבי התיבול שומרים במידה גבוהה על ערכם הבריאותי והתזונתי.

מגשיות דורות הן מוצר יחודי בקנה מידה עולמי. מוצרי דורות נמכרים ברשתות שיווק בארצות הברית, קנדה, בריטניה, צרפת, סקנדינביה, גרמניה וספרד.

מידע על מוצרי דורות והרשמה למועדון הלקוחות באתר: www.dorot.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר