"דורות – מוצרי שום ותיבול" השלימה מהלך מיתוג מחדש בהשקעה של 650 אלף שקל

הלוגו החדש של דורות בעברית ובאנגלית עוצב כחתימה של שף, והוא משדר מומחיות, טבעיות ומגע אישי כמו העבודה במטבח. הניקוד בלוגו מסמל שיני שום

"דורות – מוצרי שום ותיבול", יצרנית ויצואנית מוצרי שום ועשבי תיבול, השלימה מהלך מקיף של מיתוג מחדש בהשקעה של 650 אלף שקל. במסגרת המהלך גובשה אסטרטגיה להרחבת מכירות המוצרים בארץ ובחו"ל, פריצה לשווקים חדשים ומיצוב החברה. המיתוג מחדש עוצב ע"י חברת אדלר עיצוב מותג מקבוצת אדלר חומסקי.

סמנכ"ל השיווק של "דורות – מוצרי שום ותיבול", אודי יושע, מסר שכחלק מתהליך המיתוג שונה הלוגו של החברה בעברית ובאנגלית, אשר מופיע על כל מוצרי דורות. הלוגו החדש כתוב בכתב יד שעוצב במיוחד עבור דורות במעין חתימה של שף, והוא משדר מומחיות, טבעיות ומגע אישי כמו העבודה במטבח. הניקוד בלוגו מסמל שיני שום.

השימוש בצבעוניות האדומה נועדה להדגיש את השפה הנקייה אל מול בולטות המוצר על המדף. באריזות המוצרים שולבו צילומים של מוצרי דורות במיקום הטבעי שלהם במטבח, בעת הכנת המאכלים. השפה הצילומית באריזה מאד אוורירית, לבנה, מוארת ומעידה על איכות המוצר ומגע יוקרתי. המיתוג החדש מדגיש את המסרים המרכזיים של דורות: טבעיות, נוחות, ידידותיות למשתמש וחסכון בזמן.

המיתוג מחדש הוא תחילתו של מהלך רחב שבמסגרתו תרחיב דורות את מגוון המוצרים והפתרונות למטבח בישראל ובשווקים העולמיים.

מוצר הדגל של דורות לשוק הצרכני הן מגשיות שום, ג'ינג'ר ועשבי תיבול. המגשיות נשמרות לאורך זמן בהקפאה תוך שמירה על ערכן התזונתי, ומאפשרות שימוש במספר הקוביות הדרוש לכל בישול. מוצרים נוספים של החברה הם שום כתוש ושיני שום קלופות.

בשנים האחרונות רושמת דורות קצב צמיחה שנתי דו ספרתי בשוק המוסדי והקמעונאי בישראל וכן באירופה וצפון אמריקה. מגשיות דורות הן מוצר יחודי בקנה מידה עולמי, ונכנסו לרשתות השיווק המובילות בעולם.

מידע על מוצרי "דורות – מוצרי שום ותיבול" והרשמה למועדון הלקוחות באתר: www.dorot.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר