דורות מוצרי שום ותיבול חתמה על הסכם עם רשת בתי הכלבו היוקרתית Kaufhof בגרמניה

לרשת בתי הכלבו "קאופהוף" 120 סניפים בגרמניה, והיא נחשבת כמובילה ומעצבת של העדפות הצרכנים, לכן צופה דורות שהכניסה ל"קאופהוף" תביא לפתיחת דלתות נוספות עבור דורות בגרמניה ובמדינות נוספות באירופה

דורות מוצרי שום ותיבול המייצרת שום ועשבי תיבול קפואים, חתמה על הסכם עם רשת בתי הכלבו היוקרתית Kaufhof בגרמניה. במסגרת ההסכם תייצא דורות את מגשיות השום ועשבי התיבול אל חנויות הרשת.
ההסכם יתרום להרחבת חדירתה של דורות לשוק המזון היוקרתי באירופה.

לרשת בתי הכלבו "קאופהוף" 120 סניפים בגרמניה, והיא נחשבת כמובילה ומעצבת של העדפות הצרכנים, לכן צופה דורות שהכניסה ל"קאופהוף" תביא לפתיחת דלתות נוספות עבור דורות בגרמניה ובמדינות נוספות באירופה.

העסקה עם "קאופהוף" מהווה המשך להתפתחות המהירה של היצוא של דורות, שדיווחה לאחרונה על עסקה גדולה עם רשת סיינסבורי בבריטניה. בנוסף ליעדים אלו, מוצרי דורות משווקים בצפון אמריקה, סקנדינביה, ספרד ומדינות נוספות.

הודות לחדירה הרחבה לרשתות השיווק באירופה, צפוי היצוא של דורות להסתכם השנה בשישה מיליון דולר, כ-50% מכלל המכירות שיגיעו השנה על פי התחזית ל-50 מיליון שקל.

סדרת המגשיות הקפואות של דורות כוללת שום, פטרוזיליה, בזיליקום, שמיר, כוסברה וג'ינג'ר. מגשיות דורות מצטיינות באורך חייהן המגיע עד 18 חודש, והן נוחות לשימוש בבישול. בתהליך ההכנה של המוצר לא מתווספים אליו חומרי שימור או צבעי מאכל, והוא אינו עובר בישול או חליטה, ולכן שומר ברמה גבוהה על ערכו התזונתי.

מידע על מוצרי "דורות" והצטרפות למועדון הלקוחות באתר האינטרנט:
www.dorot.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר