"דורות" מעלה קמפיין אוכל לנשים עובדות תחת הסלוגן "פשוט לבשל"

הקמפיין, העולה באתר התוכן לנשים "סלונה" ובשיתוף קהילת האוכל של האתר, יעודד לבישול מזין, איכותי וטעים בפרק זמן קצר המותאם לחיי היומיום של האישה העובדת

הגולשים, נשים וגברים כאחד, מוזמנים להצטרף למיזם ולנסות לזכות בפרס יוקרתי – קורס בישול מקצועי של בית הספר הגבוה לבישול "דן גורמה"
הגולשים, נשים וגברים כאחד, מוזמנים להצטרף למיזם ולנסות לזכות בפרס יוקרתי – קורס בישול מקצועי של בית הספר הגבוה לבישול "דן גורמה"

חברת "דורות", יצרנית מוצרי השום והתיבול הקפואים, מעלה לרגל יום האישה הבינלאומי, (8 במרץ) קמפיין רשת ייחודי המותאם לנשים עובדות, תחת הסלוגן "פשוט לבשל". במסגרת הקמפיין, העולה באתר התוכן לנשים "סלונה" ובשיתוף ערוץ האוכל של האתר, הוקמה קהילת אוכל ייעודית אשר מזמינה את הגולשים, נשים וגברים כאחד, להצטרף למיזם ולנסות לזכות בפרס יוקרתי – קורס בישול מקצועי של בית הספר הגבוה לבישול "דן גורמה".

מעל  1,500 משתתפות ומשתתפים נרשמו להגרלה באתר
מעל 1,500 משתתפות ומשתתפים נרשמו להגרלה באתר

קהילת האוכל "פשוט לבשל" תקיים לאורך תקופת הקמפיין תחרויות נושאות פרסים, יועלו מתכונים, טיפים והמלצות, שמטרתם להציג כי גם בזמן קצר, המוכתב לאישה העובדת, ניתן להכין אוכל מזין, טעים ואיכותי לכל המשפחה. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן ואלי.

לאורך תקופת ההכשרה שתימשך שלושה חודשים אינטנסיביים, יתחרו הנבחרות במשימות בישול ואפייה, קבוצתיות ופרטניות
לאורך תקופת ההכשרה שתימשך שלושה חודשים אינטנסיביים, יתחרו הנבחרות במשימות בישול ואפייה, קבוצתיות ופרטניות

מעל  1,500 משתתפות ומשתתפים נרשמו להגרלה באתר, מתוכם נבחרו 45 זוכים אשר החלו בלימודי קורס הבישול המקצועי שמתקיים בחסות "דורות". הזוכים חולקו לשלוש נבחרות, כשבראש הנבחרות מנטוריות מובילות, בלוגריות בישול מבית סלונה, מובילות דעה ובעלות קהילת עוקבים ונשים עובדות בפני עצמן, אשר מעבירות שיעורי התמחות בנושאים שונים בהם בשר, ירקות, קינוחים, לחמים. לכל אורך תקופת ההכשרה שתימשך שלושה חודשים אינטנסיביים, יתחרו הנבחרות במשימות בישול ואפייה, קבוצתיות ופרטניות, אשר יזכו אותם בפרסים יקרי ערך.

קהילת פשוט מבשלות בסלונה

 






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה