דורות מרחיבה את הפעילות בחו"ל ומקימה חברה בת בארצות הברית

מוצרי דורות נמכרים כיום ב-1,500 נקודות מכירה ברחבי ארצות הברית וכן למסעדות, בתי מלון ולקוחות מוסדיים אחרים. לדורות יש אפשרות להרחיב בהרבה את המכירות בארצות הברית, והקמת חברה בת תיצור את הבסיס לצמיחה

מועצת המנהלים של "דורות – מוצרי שום ותיבול" בקיבוץ דורות החליטה להקים חברה בת בארצות הברית. החברה תעסוק ביבוא מוצרי השום והתיבול מישראל, ניהול הלוגיסטיקה ברחבי ארצות הברית, שיווק ומכירות.

עודד בריש, מנכ"ל "דורות – מוצרי שום ותיבול", מסר שמוצרי דורות נמכרים כיום ב-1,500 נקודות מכירה ברחבי ארצות הברית וכן למסעדות, בתי מלון ולקוחות מוסדיים אחרים. לדבריו, לדורות יש אפשרות להרחיב בהרבה את המכירות בארצות הברית, והקמת חברה בת תיצור את הבסיס לצמיחה. כחלק מהקמת חברת הבת תחזיק דורות מלאי קבוע בארצות הברית כך שתוכל לתת מענה מהיר להזמנות.

דורות החלה באיתור מנהל ומיקום לחברת הבת בחוף המזרחי של ארצות הברית. החברה צפויה להתחיל לפעול במהלך החודשים הקרובים.

המוצר המרכזי של דורות בשווקי בחו"ל הן מגשיות השום, ג'ינג'ר, כוסברה, פטרוזיליה, שמיר ובזיליקום שהם מוצר יחודי בקנה מידה עולמי. בנוסף לארצות הברית נמכרים מוצרי דורות ברשתות השיווק הגדולות בקנדה, בריטניה, סקנדינביה, צרפת, גרמניה, ספרד ומדינות נוספות. מוצרי דורות אינם עוברים תהליך של בישול או חליטה, ולכן שומרים במידה גבוהה על ערכם הבריאותי והתזונתי. המגשיות נשמרות בהקפאה במשך שנתיים.

מידע על מוצרי דורות באתר: www.dorot.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר