דורות מרחיבה יצוא מוצרי שום ועשבי תיבול: נכנסת לארבע רשתות שיווק חדשות בקנדה

מוצרי דורות נמכרים ברשתות השיווק המובילות באירופה ובאמריקה, ובהן טריידר ג'ו בארצות הברית, סיינסבורי בבריטניה, קאופהוף בגרמניה, וחנויות כלבו מובילות בספרד וסקנדינביה

"דורות – מוצרי שום ותיבול" מרחיבה את יצוא המוצרים ותתחיל בשיווק המוצרים בארבע רשתות שיווק גדולות בקנדה: Extra Foods ו- Real Canadian Superstore במחוז קולומביה הבריטית בחוף המערבי של קנדה, Atlantic Superstore בחוף האטלנטי, ו- Provigo בחבל קוויבק. ארבע הרשתות שייכות לקבוצת Loblaws – בעלת הפריסה הגדולה ביותר של רשתת שיווק בקנדה.

סמנכ"ל השיווק והמכירות של דורות, אודי יושע, מסר שמדובר בהתפתחות חיובית מבחינת דורות, שתביא את מוצרי השום ועשבי התיבול למעל ל- 1,000 נקודות מכירה בכל רחבי קנדה. היקף המכירות הכולל לשוק הקנדי יגיע ל-1.5 מיליון דולר בשנה.

"דורות – מוצרי שום ותיבול" הרחיבה בתקופה האחרונה את היצוא באופן משמעותי, והמכירות בחו"ל משתוות כיום למכירות של המפעל בישראל. מוצרי דורות נמכרים ברשתות השיווק המובילות באירופה ובאמריקה, ובהן טריידר ג'ו בארצות הברית, סיינסבורי בבריטניה, קאופהוף בגרמניה, וחנויות כלבו מובילות בספרד וסקנדינביה.

מוצרי הדגל של דורות בשווקי היצוא ובשוק הקמעונאי בארץ הם המגשיות הקפואות. הסדרה כוללת שש מגשיות של שום, ג'ינג'ר, כוסברה, פטרוזיליה, שמיר ובזיליקום. בתהליך ההכנה לא מתווספים למוצר חומרי טעם וריח, והוא אינו עובר תהליך של בישול או חליטה, ולכן שומר במידה גבוהה על ערכם התזונתי והבריאותי של המרכיבים.

מידע על מוצרי דורות והרשמה למועדון הלקוחות באתר: www.dorot.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר