דור אלון קונה 50% מקבוצת ניהול המסעדות BBB לפי שווי של כ-150 מיליון ש"ח

דור אלון מקבוצת אלון רבוע כחול שבבעלות מוטי בן משה, הודיעה על רכישת 50% מקבוצת BBB שבניהולה של אהובה תורג'מן, לפי שווי חברה של כ-150 מיליון ש"ח.

קבוצת BBB מצטרפת לבתי קפה ומסעדות רבות ברחבי העולם במלחמה בזיהום הנוצר משימוש במוצרים שאינם מתכלים. בתמונה מסעדת BBB בירכא. צילום אסף לוי
מסעדת BBB בירכא. צילום אסף לוי

BBB היא אחת מקבוצות הניהול הגדולות בישראל של מסעדות, וכוללת, בין השאר, את מותגי ההמבורגרים BBB, MOSES, בורגרים, MOSES SHOP ו-MEAT DELI. הרשת אומרת כי היא נמצאת עתה במשא ומתן עם רשתות מזון נוספות והקמת פורמטים חדשים, כמו אסייתי, איטלקי, סושי, בתי קפה, קינוחים. הקבוצה מפעילה כיום בזכיינות כ-100 מסעדות בפריסה ארצית.

כמו כן יש ל BBB- מועדון הלקוחות הדיגיטלי הגדול ביותר בתעשיית המסעדנות הישראלית עם כ-750 אלף לקוחות, והיא מנהלת פעילות משלוחים משלה באמצעות מוקד משלוחים קבוצתי, אתרי אונלייןאפליקציות מתקדמות. לפי BBB מחזור המכירות השנתי שלה (כולל מכירות זכיינים), גדול מחצי מיליארד ש"ח. השותפות החדשה נועדה לחזק את כלל מותגי הקבוצה אשר מתכוונים להמשיך ולפתוח מסעדות חדשות גם במרוצת השנה הקרובה.

צילום גליה אבירם

צילום גליה אבירםואם מרימים גבה נוכח התרחבות וגידול בתחום המסעדנות בשנת הקורונה השנייה שמתחילה עתה, עמית זאב, מנכ"ל קבוצת דור אלון, אומר:  "אנו רואים במשבר הקורונה הזדמנות להפוך את הלימון ללימונדה. בחודשים האחרונים בחנו חברות שונות בתחום ההסעדה, ומצאנו את קבוצת BBB תחת ניהולה המצוין של המנכ"לית אהובה תורג'מן, כשותפה המתאימה ביותר לפיתוח תחום ההסעדה בדור אלון".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר