"דיאטהקלאב" מעלה אתר חדש: כל מה שרצינו לדעת על דיאטה ולא העזנו לשאול

האתר המחודש עודכן ושודרג בכדי להפכו לאתר המקיף והמעמיק בנושא תזונה, איכות וסגנון חיים בריא, וכולל התייחסות רחבה לעולמות התוכן של הציבור המבקש לרדת במשקל ולשמור על אורח חיים בריא, לאורך השלבים השונים

"דיאטהקלאב", חלוצת קבוצות התמיכה לשינוי הרגלי אכילה בישראל, מעלה אתר חדש ומקצועי לקהל הרחב, תחת הקונספט השיווקי המלווה את המותג: "דרך חיים לכל החיים".
כתובת האתר: www.dieta-club.co.il

האתר המחודש עודכן ושודרג בכדי להפכו לאתר המקיף והמעמיק בנושא תזונה, איכות וסגנון חיים בריא, וכולל התייחסות רחבה לעולמות התוכן של הציבור המבקש לרדת במשקל ולשמור על אורח חיים בריא, לאורך השלבים השונים.

האתר מציע לגולשים פורום מומחים ייחודי, שמספק מענה וייעוץ יומי ממומחי "דיאטהקלאב", הכולל דיאטניות, פסיכולוגים, מאמן כושר ומומחים לסוכרת, בכל שאלה ונושא. הפורום מהווה גם קבוצת תמיכה בפני עצמה, בה יוכלו כל משתתפי הפורום לעודד ולייעץ אחד לשני.

כמו כן, האתר מרכז את כל המידע הקשור לתזונה נכונה ובריאה, טיפים ועצות לסגנון חיים: טיפוח הגוף והנפש, מאמרים מקצועיים בנושא תזונה, תוכנית אכילה ופעילות גופנית, תפריטים ומתכונים המסייעים בהתמודדות היומית עם ההרזיה וסגנון החיים החדש.
המידע באתר מבוסס על שיטת דיאטהקלאב, ועל ניסיון וידע מצטבר של כ- 20 שנה.

קטגוריות נוספות אותן ניתן למצוא באתר: מידע על החברה, עקרונות השיטה של דיאטהקלאב, רשימת קבוצות התמיכה בארץ – שעות מפגשי הקבוצה, מנחת הקבוצה, כתובות וטלפונים של הקבוצות, לוח מודעות המתעדכן און ליין על פעילויות ואירועים שונים המתקיימים ברשת, מבצעים, שאלות ותשובות נפוצות ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר