דיאטת סונומה – דיאטה לאנשים שאוהבים אוכל טעים

הספר כולל תפריטי ארוחות ומתכונים, הנחיות ועצות לארוחה במסעדה – עשה ואל תעשה, או אכול ואל תאכל; מתכונים למרינדות (תחמיצים) ורטבים, ומאכלים כמו עוף טנדורי, שרימפס בסגנון סצ'ואן, סלט תרד ועדשים עם אגוזי מלך קלויים, דג פארידה עם פלפל אדום ושומר – ומתכונים רבים נוספים

דיאטת סונומה
דיאטה לאנשים שאוהבים אוכל טעים
מאת ד"ר קוני גוטרסן
מאנגלית: יעל זיסקינד-קלר
הוצאת מטר
מחיר מומלץ לצרכן: 88 ש"ח


דיאטת סונומה מבטיחה לנו היקף מותניים קטן יותר ובריאות משופרת בזמן קצר.
הדיאטה משלבת תזונה מודרנית עם מסורות עתיקות יומין, המחברות בין אזור הים התיכון שטוף השמש לבין הגבעות הבוהקות באזור היקבים במחוז סונומה בקליפורניה, עם אקלים דומה לזה שלנו.

יש כאן הבטחה אטרקטיבית שיש לוודא את תוקפה: לא עוד ספירת קלוריות, לא עוד משקאות שייק מאוסים ומזונות דיאטטיים משעממים. במקום כל אלה מבטיחה הכותבת ואיתה הוצאת הספרים כי תתענגו על ארוחות טעימות ומשביעות בשילוב שמן זית ואפילו יין אדום, דיאטה שחיברה תזונאית מוסמכת.

דיאטת סונומה מוגדרת כשיטת הרזיה מספקת ומשביעה, שאמורה להעניק חוויה והנאה תוך כדי ההרזיה. לא עוד ספירת קלוריות וחישוב כל נגיסה. לא עוד משקאות בסגנון שייק שממש לא מתחשק לבלוע אותם. לא עוד מוצרים דיאטתיים יקרים ולא עוד מאכלים דלי קלוריות וטעם. במקום כל אלה תוכלו ליהנות בדיאטת סונומה על ארוחות טעימות ומשביעות שמורכבות מבשר רזה, דגנים מלאים, פירות מתוקים, שמן זית, ואפילו יין אדום אם תרצו.

בספר ניתן למצוא תפריטי ארוחות מפורטים שמבטיחים הצלחה בהרזיה בריאה, כמויות מזון ברורות ללא חישובים בשיטת הצלחת והקערית, מתכונים מעוררי תיאבון עשירים בטעם ובחומרים מזינים, וגם את עשרת מזונות העוצמה הנבחרים של דיאטת סונומה לבריאות מרבית.

ד"ר קוני פ. גוטרסן נחשבת למומחית מובילה בתחום התזונה, והנה דיאטנית מוסמכת ויועצת מבוקשת לאמצעי התקשורת בארה"ב, למומחים בתחום הרפואה ולחברות רבות, ביניהן קראפט, נסטלה, מריוט, מלונות רדיסון והיאט.

הספר כולל תפריטי ארוחות ומתכונים, הנחיות ועצות לארוחה במסעדה – עשה ואל תעשה, או אכול ואל תאכל; מתכונים למרינדות (תחמיצים) ורטבים, ומאכלים כמו עוף טנדורי, שרימפס בסגנון סצ'ואן, סלט תרד ועדשים עם אגוזי מלך קלויים, דג פארידה עם פלפל אדום ושומר – ומתכונים רבים נוספים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר