דיאט קוקה-קולה בקמפיין חורף תחת הקונספט: Do what feels good in the winter

הקמפיין, בהשקעה של כ-2 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום דחף 1, מציג טיפים לסיטואציות שעושות טוב בתקופת החורף

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל), יוצאת בקמפיין חורף חדש בטלוויזיה למותג דיאט קוקה-קולה תחת הקונספט: Do what feels good in the winter.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף 1 ובהשקעה של כ-2 מיליון ₪, ממשיך את הקו שאימץ המותג – טיפים איך לעשות לעצמך טוב בכל יום, בכל סיטואציה, ובכל עונה.

עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה, אומרת: "הקמפיין החדש מורכב מקולאז' עשיר של טיפים וסיטואציות הממחישים את הרגעים המיוחדים בשגרה החורפית שלנו. אימוץ הטיפים הופך את החורף לחוויה נעימה, ייחודית ומרגשת, כאשר המותג דיאט קוקה-קולה מהווה חלק בלתי נפרד מנוף זה".

הקריין בסרטון הוא ריצ'ארד גרין, שחקן הוליוודי אשר הופיע בעשרות סרטים, ובהם 'מולהולנד דרייב' של דיוויד לינץ'.

קרדיטים:
מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: עדית פרידמן.
משרד פרסום: דחף אחד:
מנכ"ל: חיים שקדי.
סופרווייזרית: דפנה צ'רני.
מנהל קריאייטיב: יונתן בראונר.
קופירייטר: רונן לוין, איילת לובראני.
ארט דירקטור: גילת עדי, שרון טננבאום.
תקציבאית: לימור פלד.
חברת הפקה: מולה הפקות.
במאי: אביב מערבי.
עורך: ישראל אוחיון.
סאונד: מיוזיק אקספרס.
רכש ותכנון מדיה:קראט מדיה 1 .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר