fbpx

דיאט קוקה-קולה בקמפיין חורף תחת הקונספט: Do what feels good in the winter

הקמפיין, בהשקעה של כ-2 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום דחף 1, מציג טיפים לסיטואציות שעושות טוב בתקופת החורף
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל), יוצאת בקמפיין חורף חדש בטלוויזיה למותג דיאט קוקה-קולה תחת הקונספט: Do what feels good in the winter.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף 1 ובהשקעה של כ-2 מיליון ₪, ממשיך את הקו שאימץ המותג – טיפים איך לעשות לעצמך טוב בכל יום, בכל סיטואציה, ובכל עונה.

עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה, אומרת: "הקמפיין החדש מורכב מקולאז' עשיר של טיפים וסיטואציות הממחישים את הרגעים המיוחדים בשגרה החורפית שלנו. אימוץ הטיפים הופך את החורף לחוויה נעימה, ייחודית ומרגשת, כאשר המותג דיאט קוקה-קולה מהווה חלק בלתי נפרד מנוף זה".

הקריין בסרטון הוא ריצ'ארד גרין, שחקן הוליוודי אשר הופיע בעשרות סרטים, ובהם 'מולהולנד דרייב' של דיוויד לינץ'.

קרדיטים:
מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: עדית פרידמן.
משרד פרסום: דחף אחד:
מנכ"ל: חיים שקדי.
סופרווייזרית: דפנה צ'רני.
מנהל קריאייטיב: יונתן בראונר.
קופירייטר: רונן לוין, איילת לובראני.
ארט דירקטור: גילת עדי, שרון טננבאום.
תקציבאית: לימור פלד.
חברת הפקה: מולה הפקות.
במאי: אביב מערבי.
עורך: ישראל אוחיון.
סאונד: מיוזיק אקספרס.
רכש ותכנון מדיה:קראט מדיה 1 .

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה