דיאט קוקה-קולה בקמפיין חורף: Do what feels good in the winter

הבקבוק עוצב על ידי המעצב יובל קרטא, ששילב קולאז' עשיר של טיפים וסיטואציות הממחישים את הרגעים המיוחדים בשגרה החורפית והופכים את החורף לחוויה נעימה

לראשונה יוצאת "קוקה-קולה ישראל" במהדורה עונתית מוגבלת של בקבוקי דיאט קוקה-קולה (330 מ"ל) בעיצוב חורפי ובהשראת הקמפיין Do what feels good in the winter.

הבקבוק עוצב על ידי המעצב יובל קרטא, ששילב קולאז' עשיר של טיפים וסיטואציות הממחישים את הרגעים המיוחדים בשגרה החורפית והופכים את החורף לחוויה נעימה: להריח פרח, לרקוד בגשם, להתאהב, לשמוע מוסיקה, להישאר בבית עם מי שאוהבים, להרגיש את הרוח ולהתכרבל בפוך המפנק. קרטא השתמש בשפה גרפית המאפשרת איורים על גבי בקבוק.

בחברה אומרים כי העיצוב הישראלי התקבל באהדה רבה ע"י קוקה- קולה הבינלאומית, וזכה להתעניינות מגורמים שונים בעולם ששוקלים לאמץ אותו.

את הקמפיין תלווה פעילות שטח: במהלך פברואר יתפרשו 24 קריקטוריסטים במיקומים שונים בארץ – מתחמי בילוי, אזורים עסקיים ומקומות הומי אדם.
מנהלי הצוותים והמאיירים יזמינו את העוברים ושבים לקבל איור שלהם בסיטואציה חורפית לחורף חם ונעים. האיורים יינתנו חינם לאנשים שצוירו בתוספת בקבוק דיאט קוקה-קולה עם עיצוב החורף.

קוקה-קולה גם פתחה בקמפיין למותג דיאט קוקה-קולה עם אותו סלוגן ובאמצעות משרד הפרסום דחף 1.
את קמפיין הטלוויזיה ילווה קמפיין אינטרנט באמצעות באנרים, ואתר בו יוכלו הגולשים לבחור סרטון מתוך מאגר סרטונים אשר מציגים תרחישים שונים ומאופיינים באווירה חורפית ואינטימית.

בסוף כל סרטון יוכלו הגולשים להכניס מסר אישי משלהם. המסר ייכתב על ידי האצבע על גבי החלון/מראה מכוסה באדים והמסר ישלח לחברים או לכל אתר חברתי (פייסבוק, מיי ספייס, יו טיוב וכו').

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר