דיאט קוקה-קולה לימון בקמפיין טלוויזיה להדגשת "החוויה הסנסורית"

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף 1, בהשקעה של כ-1 מיליון ₪, יעלה בערוצי הטלוויזיה ויתמקד בהעברת התחושה המיוחדת מחוויית השתייה, תוך העמדת המוצר ככוכב הסרט

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל), עולה בקמפיין חדש למותג דיאט קוקה-קולה לימון המדגיש את "החוויה הסנסורית".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף 1, בהשקעה של כ-1 מיליון ₪, יעלה בערוצי הטלוויזיה ויתמקד בהעברת התחושה המיוחדת מחוויית השתייה, תוך העמדת המוצר ככוכב הסרט.

עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה מסבירה כי מטרת הקמפיין להעצים את טעם הלימון באמצעות סרטונים קצרים המעבירים את החוויה הסנסורית. הקמפיין החדש מבוסס על שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וצילומים מיוחדים הממחישים את תחושת הגירוי ואת נקודות המבט הלא שגרתית של המותג.

הקמפיין, שצולם בישראל, מצטרף לקמפיין הסנסורי של מותג קוקה-קולה, שאף הוא נעשה בישראל ואומץ בחום ע"י יותר משלושים מדינות בכל רחבי העולם.


קרדיטים:
מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: עדית פרידמן
משרד פרסום:דחף אחד
מנכ"ל: חיים שקדי
מנהל קריאייטיב: יונתן בראונר
סופרוויזר: דפנה צ'רני
ארט-דירקטור: שרון טננבאום
תקציבאית: לימור פלד
חברת הפקה: קונטרה הפקות
במאי: אסף קוברובסקי
צלם: דני שניאור
סאונד: פיליפ גוזלן
תכנון ורכש מדיה: קראט מדיה 1


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר