דיאט קוקה-קולה מרחיב את מפגשי הקונספט “Do what feels good” בקמפיין משולב בטלוויזיה, באינטרנט ובבתי הקפה

מותג דיאט קוקה-קולה מרחיב את מפגשי הקונספט “Do what feels good”, ויוצא בקמפיין משולב הכולל טלוויזיה, אינטרנט ומפגשים אישיים בבתי קפה, בהשקעה של כ-3 מיליון ש”ח.

לדברי עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: “המהלכים משלבים בין מספר סיטואציות הממחישות את רגעי הfeel-good בשגרה היומיומית של כל אחד ואחת מאתנו מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית לחיים, כאשר המותג מהווה חלק בלתי נפרד מנוף זה”.

קמפיין הטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום דחף 1, ממשיך עם הקו שאימץ המותג – טיפים לחיים טובים ומלאי תוכן, במסגרת אווירת ה-feel-good הכללית שהמותג משדר.

קמפיין האינטרנט של דיאט קוקה-קולה מבית אידיאולוג’יק, נאמן אף הוא לערכי המותג ומתרגם את הקו הפרסומי Do what feels good לשפה אינטרנטית עדכנית. הקמפיין מבוסס על מעורבות הגולשים במסגרתו הם לוקחים חלק פעיל ושולחים “גלויות אינטרנט אישיות שעושות רק טוב”. במסגרת הגלויות ניתן לשלוח מסרים נבחרים כאשר כל גולש יכול לבנות סביב הגלויות המלצה לחיים טובים המיועדת לחבריו.

כמו כן יצא המותג דיאט קוקה-קולה בקמפיין ראשון עם “הגלויה של שלי”. הקמפיין עלה בפורמט ייחודי של סדרת גלויות אינטראקטיביות המשלימות בצורה חווייתית את קמפיין הפרסום למותג. הסדרה כוללת ארבע גלויות שונות, המציגות ארבע סיטואציות של חוויות מהנות מהחיים: “פנוי לקשר?”, אוהבת לדפוק הופעה?”, “אוהבים לצפות?”, “אוהבים ריגושים?”. כולן סיטואציות הקשורות באופן ישיר לחיי הבילוי והפנאי ולרגעים המרגשים והיפים של החיים. החוויה באה לידי ביטוי בפעולת קיפול פשוטה של צד אחד של הגלויה. הקיפול חושף את התמונה המלאה המופיעה בגלויה, עליה מופיעים מספר פתרונות קלילים ומשעשעים לשאלות מסקרנות שבדרך כלל עולות בזמן בילוי חברתי, כשהשורה התחתונה היא: DO WHAT FEELS GOOD . הקריאטיב הייחודי של הגלויות, הותאם באופן מדויק לקהל היעד של המותג הנחשף לגלויות ב-750 נקודות מגע בבתי קפה, מסעדות, ברים, מכוני כושר, אוניברסיטאות ועוד.









היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה