דיאט קוקה קולה לרגל היום הארוך ביותר בשנה: עשרות אלפי כרטיסים בחינם להופעות וסרטים ברחבי הארץ

ליל המופעים של דיאט קוקה-קולה כולל את מיטב ההצגות של התיאטראות הגדולים בישראל, ובהם: הבימה, הקאמרי, בית לסין, גשר ותאטרון חיפה. כמו כן נכללים בפעילות מיטב מופעי הסטנד אפ, ובהם מה קשור, שבי זרעיה, רמי ורד, נאור ציון, שלום אסייג, שלישיית פרוזק, אורי חזקיה, ומיטב הסרטים ברשת גלובוס גרופ

מותג דיאט קוקה-קולה יקיים פעילות ארצית ייחודית ויוצאת דופן לרגל היום הארוך ביותר בשנה – 21.6.07.
תחת הכותרת Diet coca-cola Night – ליל המופעים הגדול, יחולקו עשרות אלפי כרטיסים בחינם להצגות, למופעים ולסרטים שיערכו בכל רחבי הארץ.

הכניסה לכל אירועי התרבות והבידור תעשה באמצעות הרשמה מוקדמת באתר האינטרנט של דיאט קוקה-קולה: www.dietcocacola.co.il, ותינתן ללא תשלום.

ליל המופעים של דיאט קוקה-קולה כולל את מיטב ההצגות של התיאטראות הגדולים בישראל, ובהם: הבימה, הקאמרי, בית לסין, גשר ותאטרון חיפה. כמו כן נכללים בפעילות מיטב מופעי הסטנד אפ, ובהם מה קשור, שבי זרעיה, רמי ורד, נאור ציון, שלום אסייג, שלישיית פרוזק, אורי חזקיה, ומיטב הסרטים ברשת גלובוס גרופ.

בין אירועי התרבות והבידור שיינתנו בחינם בערב הייחודי של דיאט קוקה-קולה: "הלהקה", "אשה, בעל, בית", "תפוחים מן המדבר", מינכהאוזן, רומנטיקה, סונטת סתיו, מותו של סוכן, אחרון המאהבים הלוהטים, קיבוץ L.A, יתוש בראש, אהבת חיי, יפויי כוח, אישתי לא מבינה אותי, בנים גידלתי ורוממתי, מפעל חייו, תשליך ועוד.

קבלת הכרטיסים:
בכל מארז (שישה ושמיניה) של דיאט קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה לימון ודיאט קוקה-קולה ללא קפאין, יימצא קטלוג המופעים עם מגוון התכנים ועם קוד המקנה להזמין כרטיס זוגי חינם למבחר הצגות, מופעים וסרטים על פי בחירה אישית.

הזמנת הכרטיסים תתבצע באתר דיאט קוקה-קולה באינטרנט www.dietcocacola.co.il. במעמד ההזמנה תישלח הודעת SMS לטלפון הנייד של המזמין. הודעת ה-SMS, בצירוף הקטלוג עם הקוד, יהוו אסמכתא לכניסה.
המזמין יגיע עימם לקופות המופע ושם יקבל את זוג הכרטיסים שלו.

כרטיס זוגי חינם למופעים השונים ניתן יהיה להזמין החל מה-7 ביוני וכרטיסים לסרטים החל מה-13 ביוני, על בסיס כל הקודם זוכה או עד גמר המלאי.

המהלך, בהשקעה של כ-7 מיליון ₪, ילווה בקמפיין פרסום, באמצעות דחף 1, שיזמין את הצרכנים לליל המופעים הגדול. הקמפיין כולל סרטון בטלוויזיה, מודעות בעיתונים, קמפיין אינטרנט ותקשור על גבי מארזי דיאט קוקה-קולה. באולם התאטרון, קולנוע, מופע – יחכו לצרכני דיאט קוקה-קולה דיילים שיעניקו להם שי ברוח המותג.

קרדיטים:
מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: עדית פרידמן
משרד פרסום: דחף 1:
מנהל קריאייטיב: יונתן בראונר
סופרוייזר: דפנה צ'רני
תקציבאית: לימור פלד
ארטדירקטור: שרון טננבאום
קופירייטר: מתן לוי
הפקה וקד"מ: פרומרקט
אינטרנט: אידיאולוג'יק
ניהול ורכש מדיה: קארט מדיה וואן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר