דיזנהויז יוניתורס וחיים שוסטר מקימים את חברת התיירות "לורד-טיילור" המציעה טיולי איכות ויוקרה

שירותי לורד טיילור יהוו השלמה לסל המוצרים והשירותים הרחב אותו מציעה דיזנהויז-יוניתורס ללקוחותיה. סה"כ שוק התיירות היוצאת מגלגל כ- 2 מיליארד דולר בשנה

חברת דיזנהויז יוניתורס וחיים שוסטר, חנכו את חברת לורד-טיילור, המתמחה בטיולים אקסקלוסיביים.
לורד-טיילור תפעל כחברת "בוטיק" המטפלת בארגון טיולי יוקרה ואיכות לחו"ל עבור קבוצות ובודדים.
תחום מיומנותה המרכזי של החברה הוא זיהוי מדויק של צרכי הלקוח, ויצירת טיול המשלב את העדפותיו ורצונותיו האישיים, משולבים בניסיון השטח העשיר והידע המקצועי הרחב של העובדים בחברה.

חיים שוסטר מונה למנכ"ל לורד-טיילור. בעבר שימש שוסטר כמנכ"ל החברה הגיאוגרפיות וכמנכ"ל חברת דיסקברי, ונחשב לאחת האושיות המקצועיות ביותר בתחום הנסיעות וטיולי העומק בעולם.

לורד-טיילור עוסקת ב- 4 תחומים עיקריים: טיולים פרטיים לנוסע העצמאי, טיולים מודרכים לקבוצות סגורות, טיולי תמריץ (אינסנטיב) – ארגון טיולים ייחודיים לחברות, והפקות עולם – אירועים ייחודיים ברחבי העולם.
בלורד טיילור מועסק צוות מדריכים מנוסה המתמחה ביכולת להתאים את עצמו לסוג, גודל ואופי הקבוצה או החוג המצומצם אותו הוא נדרש להוביל.

שוק התיירות הפך בעשור האחרון לרווי במיוחד, עם זאת הוא משתכלל ומחייב התפתחותן של קטגוריות חדשות. להערכת חיים שוסטר שוק התיירות היוצאת מגלגל כ- 2 מיליארד דולר בשנה. לדברי שוסטר, לורד טיילור מציע נישה ייחודית – טיולים, מקומות לינה מיוחדים והפקות ייחודיות בחו"ל ומעסיקה מומחים ליעדים רבים ומגוונים בעולם.

מרכז הזמנות דיזנהויז יוניתורס: 1-700-701-134 או 2288* מכל טלפון, או באתר: www.d-u.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר