דיסני וורלד באורלנדו בתקופת החגים

בין התאריכים 26 בספטמבר וה- 9 בנובמבר יתקיים בפארק אפקוט של דיסני וורלד פסטיבל אוכל ויין בינלאומי. במשך 6 שבועות יוכלו המבקרים לטעום מגוון עצום של מאכלים אוטנטיים של כל אומה ולשון, ללמוד משפים מקצועיים את רזי בישוליהם וללגום ממיטב יינות תבל

פארק השעשועים הענק דיסני וורלד באורלנדו, פלורידה, יעניק בשבועות הקרובים הנאה כפולה ומכופלת למבקרים – גם אוכל, גם שעשועים.

בין התאריכים 26 בספטמבר וה- 9 בנובמבר יתקיים בפארק אפקוט של דיסני וורלד פסטיבל אוכל ויין בינלאומי. במשך 6 שבועות יוכלו המבקרים לטעום מגוון עצום של מאכלים אוטנטיים של כל אומה ולשון, ללמוד משפים מקצועיים את רזי בישוליהם וללגום ממיטב יינות תבל. זה יהיה טיול קולינרי ב- 11 מדינות: מקסיקו, נורווגיה, סין, גרמניה, איטליה, ארה"ב, יפן, מרוקו, צרפת, אנגליה וקנדה.

חוויה זו היא חלק מחבילת נופש "הכל כלול" לדיסני וורלד, אורלנדו, המשווקת בישראל. מחיר החבילה – החל מ- 375 דולר למבוגר ו- 205 דולר לילד ל- 3 לילות / 3 ימים. המחיר כולל שהייה באחד מבתי המלון של דיסני בתוך המתחם וכרטיס כניסה ל- 3 ימים לאתרים הממלכה הקסומה, ממלכת החיות, מרכז אפקוט או אולפני הסרטים של דיסני MGM.

חברת יורומרט / טל תעופה מציעה מבצע מיוחד לחגים – יום כניסה נוסף בחינם. מי שרוכש חבילה זוגית של דיסני (החל מ-4 לילות / 4 ימי כניסה), יקבל במתנה כרטיס כניסה ליום נוסף באחד הפארקים, בסך הכל 5 ימי כניסה לפארקים.

מידע נוסף באתר האינטרנט: www.MyHoliday.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר