דיסני לא תרשה יותר לזכיינים של הדמויות המפורסמות להשתמש בהן לקידום מזון לא בריא

ההנחיות החדשות יציגו את כמויות הסוכר, הקלוריות והשומן שניתן יהיה להשתמש בהן בחטיפים ומוצרי מזון הקשורים לדמויות של דיסני

חברת דיסני הודיעה כי לא תרשה עוד לגורמים שרכשו זכויות על הדמויות המפורסמות שלה, להשתמש בהן לקידום מוצרי מזון שאינם עונים על הקריטריונים הבריאותיים החדשים.
ההנחיות החדשות יציגו את כמויות הסוכר, הקלוריות והשומן שניתן יהיה להשתמש בהן בחטיפים ומוצרי מזון אחרים המשווקים על ידי חברות שונות.
כך מדווח TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות חדשות.

מהלך זה מיוחס לתחרות שנוצרה כאשר חברת המזון דנונה חברה לגורמי מדיה כמו ערוץ הטלוויזיה דיסקברי, כדי להשיק חטיפי בריאות שנועדו לסייע לנשים עובדות לשמור על גזרתן ובריאותן. על פי מחקר שערכה חברת דנונה, מסתבר כי 70% מהנשים העובדות אוכלות חטיפים בין הארוחות, וכי 60% מאותן נשים אמרו כי הן חשות שהחטיפים מזיקים לבריאותן.

החל מחודש זה תעמיד דנונה לרשות כל אחת ממספר חברות שנבחרו, דיאטנית מקצועית כדי לתעד את צריכת החטיפים בין העובדות באותם מקומות,
במסגרת פעולה זו יציעו הדיאטניות לעובדות את ה- Dannon Light & Fit Crave Control – יוגורט ללא שומן ומופחת סוכר.

התייחסות TRENDS: גל הבריאות השוטף עתה את העולם מאפשר לחברות שיש בהן מרכיב חדשנות פעיל, ליצור יתרון תחרותי. סביר להניח שבעתיד הלא רחוק נראה גם בארץ פעילויות מסוג זה.


מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר