דירוג מפה: חוות קורנמל בנגב היא מחלבת הבוטיק הפופולרית בישראל

אתר מפה www.mapa.co.il ערך לקראת חג השבועות דירוג של מחלבות הבוטיק הטובות בישראל. על פי חוות דעת הגולשים שביקרו במחלבות ואנשי מערכת מפה, חוות קורנמל בנגב היא הטובה מכולן ומובילה את דירוג המחלבות עם הציון 9.7

אתר מפה www.mapa.co.il ערך לקראת חג השבועות דירוג של מחלבות הבוטיק הטובות בישראל. על פי חוות דעת הגולשים שביקרו במחלבות ואנשי מערכת מפה, חוות קורנמל בנגב היא הטובה מכולן ומובילה את דירוג המחלבות עם הציון 9.7.

החווה הוקמה בשנת 1997, והיא אחת הראשונות ב"דרך היין" בנגב. בני הזוג ענת ודניאל קורנמל מקפידים לגבן בקנה מידה קטן ולגבינות טעם של חלב עדר עזים הגדל באקלים המדברי היבש.

את המקום השני עם ציון של 8.8 חולקות מחלבת צאן אל בציפורי וברקנית בכפר יחזקאל. למקום הרביעי והחמישי, עם ציון של 8.7, הגיעו משק יעקבס בכפר הרא"ה ומחלבת הנוקד בגילון.

דירוג המחלבות מופיע בקישור: www.mapa.co.il/dairy
הרשימה כולה תהיה פתוחה לכלל הגולשים ללא תשלום עד לאחר חג השבועות. ניתן להעלות את כל המיקומים של המחלבות על גבי מפה כדי למצוא את זו שמשתלבת עם מסלול הנסיעה או הטיול. לכל אחת מהמחלבות תמצאו סקירה כללית, שעות הפתיחה, כשרות, ואטרקציות תיירותיות נוספות בסביבה.

חג השבועות הוא זמן אידיאלי לביקור במחלבות הבוטיק הפזורות בארץ, וכאלה יש לא פחות מ-62. בשנים האחרונות חל גידול ניכר במספר המחלבות שמוכרות גבינות ומוצרי חלב ישירות לצרכנים, ומציעות שילוב של אקולוגיה, בריאות, איכות וטעם.
רכישת הגבינות ישירות מהיצרנים מזמנת חוויה אישית ומשפחתית, וזאת על רקע נופי הארץ, כבשים, עזים, פרות והרבה טבע.
בכל המחלבות תגלו עושר טעמים, חומרים איכותיים וחריצי גבינה שידעו אהבה. בחלק מהמחלבות ניתן להשלים את חווית הקנייה עם צפייה בחליבת צאן או בקר, וכך יכולים הילדים ללמוד מהו מקור הגבינה.

כל המידע המופיע באתר מפה מבוסס על המלצות אובייקטיביות. על פי כללי האתר, כל מנוי יכול לדרג כל אתר תיירותי או מסעדה פעם אחת בלבד, וזאת כדי להימנע מהטיית הדירוגים.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר