דלתא איירליינס דורגה במקום הראשון לשנת 2006

המגזין Business Traveler הכריז על דלתא כחברה הטובה ביותר בקטגוריות תוכנית SkyMiles (הנוסע המתמיד), אתר האינטרנט של חברת תעופה וטרקלין הכתר

חברת התעופה דלתא איירליינס הוכרזה ע"י קוראי מגזין Business Traveler כזוכה בקטגוריות "תוכנית הנוסע המתמיד הטובה ביותר (SkyMiles)", "אתר האינטרנט הטוב ביותר של חברת תעופה (Delta.com)" ו"טרקלין שדה התעופה הטוב ביותר (Crown Room Club)" במסגרת תחרות "מובילי ענף התיירות לשנת 2006".

זו השנה ה-18 לתחרות "מובילי ענף התיירות" של מגזין Business Traveler, המהווה את הסקר המקיף ביותר בנושא תיירות עסקית, אשר מכסה את כל מגזרי תעשיית התיירות העולמית ומשקף את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של מצוינות בתעשייה. במשך תקופה של חודשיים במהלך 2006, כ-100,000 מנויי הזהב של מגזין Business Travel הוזמנו להצביע עבור חברות התיירות המועדפות עליהם, דוגמת חברות תעופה, יעדי תיירות ובתי מלון.

"אנו גאים לזכות בהכרה של הנוסעים שלנו ושל אנשי ענף התיירות במגזין "Business Traveler" עבור רמת השירות הגבוהה שאנו מעניקים לנוסעים שלנו כחלק מחוויית הטיסה", אמר לי מקנזק, סמנכ"ל מכירות ושירות לקוחות בדלתא איירליינס. "פרסים אלו מאשררים את מאמצינו להוביל את הענף כחברת תעופה עולמית אשר מסורה להענקת חוויה עליונה ללקוחותיה – בשדה התעופה, על גבי ה"רשת" ודרך תוכנית הנוסע המתמיד – וזה עוד לא הסוף…".
"אנו ממשיכים בביצוע שינויים, שיבטיחו שלנוסעינו תהיה את חווית הטיסה הטובה ביותר האפשרית החל מהרגע בו הם רוכשים את הכרטיס ועד לרגע בו הם טסים עמנו", הוסיף מקנזק.

דלתא איירליינס מציעה לנוסעיה שירות ליותר יעדים מכל חברת תעופה בינלאומית אחרת – ל-303 יעדים ב-52 מדינות. עם יותר מ-50 נתיבי טיסה בינלאומיים חדשים שנוספו בשנה האחרונה, דלתא היא חברת התעופה האמריקאית הבינלאומית הגדלה בקצב המהיר ביותר והיא אף חברת התעופה המובילה על פני האוקיינוס האטלנטי עם טיסות ל-31 יעדים טרנסאטלנטיים. לאמריקה הלטינית והקאריביים, דלתא מציעה יותר מ-400 טיסות שבועיות ל-56 יעדים.
בני הברית השיווקיים של דלתא אף מאפשרים ללקוחות לצבור ולפדות SkyMiles על יותר מ-14,000 טיסות המוצעות על ידי SkyTeam ושותפים אחרים.

דלתא נמנית על החברות המייסדות את SkyTeam, ברית תעופה גלובלית שמספקת ללקוחותיה כר נרחב של יעדים, טיסות ושירותים עולמיים. כולל שותפיה לברית SkyTeam ושותפיה העולמיים בקוד המשותף, דלתא מציעה טיסות ל-459 יעדים ברחבי העולם ב-97 מדינות. נוסעים יכולים להזמין טיסות, להדפיס אישורי עליה למטוס ולבדוק את מצב הטיסה ב-www.delta.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר