דלתא מקבלת באטלנטה את פני נוסעיה מרחבי העולם בטרמינל משודרג ומרווח יותר

שדרוג שדה התעופה הרחיב את המקום למספר הנוסעים הרב שיטוסו בקיץ עם דלתא, בלוח הטיסות הגדול ביותר בהיסטוריה של החברה, המגיע ליותר מ-1,060 המראות ביום

נוסעי חברת התעופה דלתא אשר יטוסו דרך אטלנטה באביב ובקיץ הקרוב, ייהנו מטרמינל חדשני, גדול, נוח ויעיל יותר. זאת, בין היתר, הודות לאזור הצ'ק אין החדש בנמל התעופה הרסטפילד-ג'קסון באטלנטה, אשר הינו חדשני ומוביל בסוגו בטכנולוגיית השירות העצמי.

השיפוצים, שנעשו בסכום של 26 מיליון דולרים, תומכים בהתחייבות דלתא לספק טכנולוגיה ממוקדת-לקוח ביחד עם שירות ועזרה אישית, בעוד היא ממשיכה להרחיב את הגעתה ליעדים ברחבי העולם מנמל הבית הגדול ביותר שלה.

"הקיץ, דלתא תציע לנוסעיה יותר אפשרויות טיסה מתמיד עם יותר מ-1,060 המראות ביום שיא מאטלנטה", אומרת אסתי הרשקוביץ, מנהלת מסחרית דלתא בישראל. "אנו גאים להעביר את הטכנולוגיה והנוחיות ללקוחותינו, אשר מעריכים אותה ומצפים לה בנמל הבית הגדול ביותר בעולם של חברת תעופה. הטרמינל המשודרג באטלנטה מסייע לאכלס את בסיס הנוסעים ההולך וגדל של דלתא עם תהליך צ'ק-אין יעיל יותר, כך שהם יוכלו לעבור במהירות ובקלות בנמל הדגל של החברה".

באמצעות שיפורים אלו נוסעי דלתא ייהנו מסביבת צ'ק-אין חדשנית, הבנויה כ-12,500 רגל רבוע של חלל פתוח אשר קולט כ-25,000 נוסעים ביום; אזורי השארת כבודה מרובים יותר, אשר יאפשרו לנוסעים לבצע הליך מהיר יותר באמצעות שימוש בצ'ק-אין באינטרנט או קיוסק הצ'ק אין שבטרמינל – בדרכם לטיסה; שילוט דינמי ורב לשוני בכל רחבי הטרמינל לקבלת מידע מהיר באנגלית ובספרדית; סיוע של מידע קולי לנוסעים, באנגלית ובספרדית, בתאום עם מסכי תצוגה צבעוניים וחיים; 26 קיוסקים נוספים לשירות עצמי, אשר מסייעים לכ-8,500 נוסעים בטיסות פנים ובטיסות בינלאומיות ביום.

בנמל התעופה של אטלנטה יש ללקוחות דלתא גישה לתחנות מובילות בענף לטעינת מכשירים אלקטרוניים; אזורי גישה ומעבר מודרניים, רחבים ונוחים יותר; ואזורי מסחר, אוכל ושתייה משופרים. נמל הבית של דלתא בשדה התעופה הבינלאומי הרסטפילד-ג'קסון אטלנטה הוא נמל הבית הגדול בעולם של חברת תעופה, ומהווה מרכז לתפעול הבינלאומי הגדול של דלתא, המציעה לנוסעיה טיסות ל-70 יעדים בינלאומיים ב-45 מדינות.

דלתא איירליינס מציעה לנוסעיה שירות ליותר יעדים מכל חברת תעופה בינלאומית אחרת – ל-307 יעדים ב-52 מדינות. עם יותר מ-60 נתיבי טיסה בינלאומיים חדשים שנוספו בשנה האחרונה, דלתא היא חברת התעופה האמריקאית הבינלאומית הגדלה בקצב המהיר ביותר והיא אף חברת התעופה המובילה על פני האוקיינוס האטלנטי עם טיסות ל-31 יעדים טרנסאטלנטיים. לאמריקה הלטינית והקאריביים, דלתא מציעה יותר מ-600 טיסות שבועיות ל-58 יעדים.

בני הברית השיווקיים של דלתא אף מאפשרים ללקוחות לצבור ולפדות SkyMiles על יותר מ-15,000 טיסות המוצעות על ידי SkyTeam ושותפים אחרים. דלתא נמנית על החברות המייסדות את SkyTeam, ברית תעופה גלובלית שמספקת ללקוחותיה כר נרחב של יעדים, טיסות ושירותים עולמיים. כולל שותפיה לברית SkyTeam ושותפיה העולמיים בקוד המשותף, דלתא מציעה טיסות ל-456 יעדים ברחבי העולם ב-100 מדינות. נוסעים יכולים להזמין טיסות, להדפיס אישורי עליה למטוס ולבדוק את מצב הטיסה ב-delta.com.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר