דנונה שטראוס משיקה מהדורה מיוחדת של 6 טעמים חדשים

דנונה שטראוס משיקה מהדורה מיוחדת של 6 טעמים חדשים. בשטראוס אומרים כי ההשקה המוצלחת של סדרת מפגשים מרגשים בפברואר 2005 שהביאה לגידול ב-5 אחוז בנתח שוק הוכיחה את הרצון של הצרכן לגוון בטעמי יוגורט חדשניים

דנונה שטראוס משיקה מהדורה מיוחדת של 6 טעמים חדשים.
בשטראוס אומרים כי ההשקה המוצלחת של סדרת מפגשים מרגשים בפברואר 2005 שהביאה לגידול ב-5 אחוז בנתח שוק הוכיחה את הרצון של הצרכן לגוון בטעמי יוגורט חדשניים.

בחברה אומרים כי בהרבה מקרים יוגורט עם תוספות נצרך כמעדן, ובהתאם דנונה פיתחה את סדרת "פינוקי חורף" על מנת לתת מענה לצרכים המאפיינים את הקטגוריה – גיוון, פינוק וריגוש.
הסדרה פותחה במיוחד לחורף ומציעה לצרכן רף חדש של פינוק – טעמים מפנקים ועשירים במיוחד כולל יוגורט דנונה עם קציפת תות, דנונה קפה ואגוזים, דנונה בננה קרמל ואגוזים ודנונה דיאט סיידר חורפי.

שילוני הוסיפה שהסדרה החדשה תחזק את הצמיחה של דנונה שעל פי נילסן גדל ב-13.2 אחוז ברבעון האחרון בעקבות ההשקות של אקטיביה ומשקה בוקר.

הסדרה הכוללת טעמים חדשניים כמו יוגורט עם מרקם קטיפתי בתוספת קציפת תות וקציפת אפרסק פסיפלורה, בננה קרמל ואגוזים, ודיאט סיידר חורפי, תלווה בקמפיין פרסום הכולל: סרט פרסומת בטלוויזיה בערוץ 2, בערוץ 10 ובערוץ 24 תחת המסר: "פינוקי חורף".

על טעמי היוגורט החדשים
דנונה שטראוס משיקה את סדרת "פינוקי חורף", סדרת יוגורטים המציגה טעמים מפנקים וייחודיים לחורף. בין הטעמים החדשים, קציפת תות וקציפת אפרסק פסיפלורה- יוגורט בעל מרקם קטיפתי בתוספת מחית פרי מעל.

עוד בסדרה החדשה: דנונה קפה ואגוזים, דנונה בננה קרמל ואגוזים, דנונה דיאט סיידר חורפי ודנונה דיאט שזיפים ביין.
מחיר: החל מ- 3.13 שקל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר