דנטיסטה – משחת שיניים טבעית ללילה למניעת ריח רע מהפה

בניגוד לתופעות לא נעימות אחרות, מסתבר כי בעיית הריח הרע מהפה לא מטופלת בצורה הולמת בגלל חסמים פסיכולוגיים ובושה מצד הסובלים ולעתים אף חוסר מודעות בקרבם לקיומה

75% מהישראלים סובלים מהתופעה הלא נעימה של ריח רע מהפה בעת ההשכמה, ו-25% מכלל האוכלוסייה הבוגרת סובלים מבעיית ריח רע מהפה כרונית, המכונה בספרות הרפואית "הליטוזיס" (Halitosis) ובעברית "באשת הפה". בניגוד לתופעות לא נעימות אחרות, מסתבר כי בעיית הריח הרע מהפה לא מטופלת בצורה הולמת בגלל חסמים פסיכולוגיים ובושה מצד הסובלים ולעתים אף חוסר מודעות בקרבם לקיומה.

חברת "נטורל גלוב" מציגה בישראל את "דנטיסטה" (Dentiste') – משחת השיניים הטבעית ללילה למניעת ריח רע מהפה. המשחה, שכל רכיביה הם ממקור צמחי, מיועדת לשימוש לפני השינה המונע את הריח הרע מהפה האופייני לשעת ההשכמה שמקורו ביובש בחלל הפה.

בלילה, בעת השינה, כאשר הפה סגור, פעילות בלוטות הרוק פוחתת בצורה ניכרת ונוצר יובש בחלל הפה. יובש זה גורם להתרבות מהירה של חיידקים אנאירוביים, הפולטים תרכובות גופרתיות בחלל הפה, שהן למעשה מקור הריח הרע.

דנטיסטה נלחמת באמצעות קומפלקס של רכיבים טבעיים פעילים, בהיווצרות המואצת של חיידקים בחלל הפה בשעות הלילה, ועל-ידי כך מאפשרת למשתמשים בה להתעורר ללא ריח רע בבוקר. במחקר שנערך דיווחו 93% מהמשתמשים במשחה כי חלה הפחתה ניכרת בריח הרע מהפה בעת ההשכמה כבר לאחר השימוש הראשון.

משחת השיניים דנטיסטה מבוססת על נוסחה המורכבת מצירוף רכיבים פעילים ממקור טבעי, וקומפלקס ייחודי מתמציות של 14 צמחי מרפא כגון מרווה רפואית, אכיניציאה, קמומיל, מור, ראטניה, שומר, קינמון, קטאשיו, מנטה, שמן אקליפטוס, ציפורן, אניס, קינמון ולקריצה. התמציות מצטיינות בתכונות אנטי בקטריאליות ואנטיספטיות המסייעות למניעת זיהומים בפה, מונעות בצורה ניכרת את הריח הרע (פטנט רשום) ומעניקות ריח רענן לזמן רב (עד 7 שעות).

בנוסף מכילה דנטיסטה גם ויטמין C בעל יכולת הישרדות גבוהה בחלל הפה, התורם לחיזוק החניכיים, וכן Xylitol – ממתיק טבעי חלופי לסוכר (נפוץ במסטיקים) המסייע להפחתת החומציות (PH) בפה, ועם זאת אינו משמש מזון לחיידקים. סוכר, ראוי לציין, הוא אחד המזונות העיקריים של חיידקי הפה והימצאותו בחלל הפה היא מהגורמים העיקריים להיווצרות הריח הרע.

דנטיסטה משווקת על-ידי חברת התרופות כ.צ.ט, והיא בעלת הכשר מהדרין מהודר של בד"צ איגוד רבנים KIR. ניתן להשיגה בכל רשתות הפארם, בבתי המרקחת, ברשת שופרסל ובחנויות נבחרות.

המחיר ליחידה (באריזת 100 גרם) – 31.90 שקל.
מחיר היכרות מיוחד לתקופת ההחדרה: 24.90 שקל.

"נטורל גלוב" מתמחה ביבוא ובשיווק מוצרים פונקציונליים להיגיינת הפה בעלי תכונות סמי טיפוליות המעניקות פתרון טבעי מוכח. החברה מונה כ-20 עובדים, ומתמקדת בשיווק לקהלי יעד ממוקדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר