דצמבר 2010 יהיה חודש יין ואלכוהול בטיב טעם

במסגרת פעילות חודש היין והאלכוהול, תייבא ותשווק רשת 'טיב טעם' כ- 250 יינות ומשקאות אלכוהוליים ייחודיים ובלעדיים בקטגוריות מגוונות: ליקרים יינות לבנים ואדומים, קווה, למברסקו, ויסקי, ודקה, קוניאק, ליקרים, שמפניה

רשת טיב טעם תקדיש את חודש דצמבר לחגיגת אלכוהול ויין ב- 28 הסניפים שלה ברחבי בארץ, במסגרתה ישווקו מוצרי יין ואלכוהול איכותיים ובלעדיים בייבוא מכל העולם, יוצעו מבצעים אטרקטיביים של מוצרי יין ואלכוהול ואביזרי יין, יתקיימו טעימות אלכוהול ויין בסניפים,  סדנאות וקורסים בתחום, ומפגשים אישיים עם ייננים של יקבי בוטיק ישראלים. כן תהיה פעילות עניפה נושאת פרסים במדיה החברתית בפייסבוק.

'טיב טעם' תייבא כ- 250 יינות ומשקאות אלכוהוליים ייחודיים ובלעדיים בקטגוריות מגוונות: ליקרים יינות לבנים ואדומים, קווה, למברסקו, ויסקי, ודקה, קוניאק, ליקרים, שמפניה. זאת בנוסף ל- 900 המשקאות האלכוהוליים והיינות, המשווקים ברשת על בסיס קבוע.

הרשת תצא בכ-200 מבצעים אטרקטיביים על יינות ומשקאות אלכוהוליים נבחרים, ו-25% הנחה על כל אביזרי יין של רשת DOMO בסניפי טיב טעם:  פותחנים, כוסות יין, וינטורי לחידרור יין, מארזי מתנה, דיקנטר וכוסות של המותג היוקרתי רידל, פקק מזיגה ליין, שמפניירות, כוסות שמפניה, חולץ פקקים, ג'יגר- כוס מדידה למשקאות אלכוהוליים.

בכל יום שישי יתקיימו בסניפים הגדולים טעימות יין של היקבים האיכותיים ביותר.
סדנאות בנות שעתיים כל אחת יועברו בנושא יין וויסקי ע"י מדריכים וייננים.
בסדנאות, שיתקיימו בסניפים, יחשפו המדריכים המקצועיים את סודות הכנת היין, יסקרו יינות מכל העולם, ינדבו טיפים ועצות לשילוב היין והוויסקי עם סוגי מזונות.
את הסדנאות ילוו טעימות של משקאות יין וויסקי איכותיים מכל העולם , המשווקים בלעדית ברשת טיב טעם. כמו כן,יתקיים קורס יין מקצועי מורחב ,של 6 מפגשים, שבהם יטעמו וילמדו את כל רזי היין, ההיסטוריה שלו והשילובים המנצחים עם מנות מזון.

במסגרת חודש היין והאלכוהול , תתקיים פעילות מיוחדת לחברי מועדון חובבי היין של הרשת, הכוללת מפגש אישי ואינטימי של בעלי יקבי בוטיק בישראל, יוצרי היין, עם הלקוחות. המפגש יכלול טעימות והרצאה ואפשרות לקנות ארגזי יין במחירים מוזלים.

פעילות טיב טעם במדיה החברתית תתמקד במהלך דצמבר בפעילות סביב יין ואלכוהול -במהלך דצמבר יעלה סקר בפייסבוק של החברה הבודק את העדפותיו האישיות של הצרכן הישראלי בנושא יין ואלכוהול. המשתתפים בסקר יזכו בפרס: פותחן יין איכותי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר