דצמבר 2016 ברשת BBB: ארוחות שף מחוץ ללחמנייה הרגילה

הקמפיין נוצר מהמחשבה שישראלים אוהבים המבורגרים. מה הם לא יעשו כדי למצוא את ההמבורגריות הכי טובות בעולם?
מגוון המבורגרים בקרואסון, בריוש, פיתה, לחמניית אטריות, ובוואפל בלגי

רשת BBB המונה 25 סניפים בפריסה ארצית, מקיימת במהלך דצמבר 2016 סדרת ארוחות שף – או ארוחות שגרירים כפי שמכנים אותן, בסניפיה ברחבי הארץ, וזאת בסימן "חושבים מחוץ ללחמנייה": מגוון המבורגרים המוגשים בצורה יצירתית ולא בלחמנייה המסורתית, כמו המבורגר בתוך קרואסון, המבורגר על בריוש, או המבורגר בפיתה.

ארוחות השף מיועדת לחברי המועדון הוותיקים והנאמנים של הרשת, ולחשיפת היכולות הקולינריות של הרשת, והן מיועדות למוזמנים בלבד – הנשלפים מתוך חברי מועדון הלקוחות.

 

הרוסיני של BBB
הרוסיני של BBB, צילום פאפא רצי

בין המנות העיקריות אשר יוגשו בארוחות השף: פלורנטין – המבורגר צלוי בגריל על ממרח של לבבות ארטישוק, מעליו קרם תרד, גבינת עיזים וביצה עלומה, מוגש בתוך קרואסון חמאה.

צרפתי – המבורגר צלוי בגריל על בריוש – באיולי חרדל דיז'ון ואנדיב, מעליו ריבת תאנים ביין אדום, גבינת שברה ואגוזים קלויים.

אוממי – המבורגר צרוב בפלנצ'ה, פטריות פורטובלו, טריאקי, בצל ירוק, רוקט, עגבנייה, ספייסי מיונז – מוגש בלחמניית אטריות צרובות.

רוסיני – המבורגר צלוי, פרוסות דקיקות של פילה בקר וכבד אווז צרוב, איולי של פטריות כמהין – מוגש על ואפל בלגי ואספרגוס ברוטב יין אדום ומייפל.

דונר – המבורגר מתובל צרוב בגריל, שווארמה של פרגית, טחינה, סלסה של עגבניות וסלט כרוב בפיתה.

בנוסף יוגשו מבחר מנות ראשונות וקינוחים, ובמהלך הארוחה מומחה לבירות יספר על תרבות הבירה ויעניק ללקוחות טעימות עם הסברים על הקשר בין בירה והמבורגרים, והתאמה בין המנות לבירות השונות.

מורן פלשנר, סמנכ"ל  השיווק של רשת  BBB (בתמונה) אומרת: "רשת BBB מוקירה ומעריכה את לקוחותיה המונים כיום כ- 350,000 חברי מועדון שבוחרים בנו כל פעם מחדש, ולכן בחרה להגיד להם תודה באמצעות ארוחת שף שמתקיימות כבר מספר שנים וזוכות להצלחה רבה ולביקוש בקרב קהל לקוחות הרשת. ארוחות השף מאפשרות לנו לחשוף ללקוחותינו מנות חדשות, ובעזרת  התגובות אנו מקבלים החלטות על חלק מהמנות שאף נכנסות לאחר מכן לתפריט הקבוע במסעדות הרשת".

אוממי של BBB
אוממי של BBB, צילום גליה אבירם

רני רוגל עורך אכל ושאטו מדווח מארוחת השגרירים ב- BBB רעננה:

"אני נרגש לארח אתכם בארוחת השגרירים הראשונה של השנה, שפותחת סדרה שתתקיים בסניפים אחרים של הרשת", כך פתח שף אילן פנחס – שף רשתי ראשי של BBB את הארוחה שהתקיימה במסעדת BBB בקניון רננים ברעננה בהשתתפות 22 לקוחות נאמנים של הרשת שנשלפו מתוך 300,000 חברי המועדון, והוזמנו בהפתעה לארוחה מיוחדת זאת, בה יכלו הסועדים לבחור מנה עיקרית מהרשימה למעלה.

השף הסביר כי מטרת הארוחה לחשוף מנות שעתידות להיכנס לתפריט, ולהציג מנות מחוץ למסגרת. "מה זה המבורגר? מקובל להגיש קציצה  (מבשר טרי שנטחן מדי יום במסעדות הרשת – למעט הכשרות) בלחמנייה. כאן אנחנו מוציאים את ההמבורגר מהלחמנייה והופכים אותו לארוחה בצלחת".

כאן בא וידוי של השף, שהסביר למה הוא צריך מפגש כזה עם סועדי הרשת: "שף הוא כמו נגן בלי קהל, שלא יודע איך הקהל מגיב למוזיקה שלו, ובמקרה שלי – למנות אותן אני מפתח ומכין. לכך נועדה ארוחת השגרירים".

הבטטה שמככבת בברלין
הבטטה שמככבת בברלין, צילום גליה אבירם

לפני הגשת ההמבורגר שכל סועדת וסועד בחרו, הגיעו לשולחנות מנות פתיחה: בטטה צלויה בתנור עם רוטב גבינה כחולה, שלדברי השף הינה אחת המנות המוצלחות בסניף אותו פתחה הרשת בברלין – אין פלא ששילוב הטעמים של מתיקות הבטטה ופיקנטיות הגבינה, טעים לברלינאים;  סלק אפוי עם לבנה פיסטוק, שמן זית ואורגנו טרי – מנה מרעננת ביותר; חציל קלוי עם בורגול, טחינה, סלסת עגבניות, עשבי תיבול, בצל סגול וצנוברים – קצת עודף מרכיבים לדעתי; כרובית באיולי שום, חרדל ופטרוזיליה – מנה מנצחת; פרחי ארטישוק מטוגנים עם איולי לימון פיקנטי – השף פנחס אמר שהמנה יכולה להיות תחליף טוב למי שאוהב קלמרי מטוגן. נו טוב.

הייתי סקרן לדעת איזה המבורגר מתפריט ארוחת השגרירים זכה להצלחה והוזמן ע"י הסועדים לפי קריאת מרכיביו: 6 הזמינו את הדונר, 5 צרפתי, 5 אוממי (ביניהם אני), 5 רוסיני, 2 פלורנטין.

הערב הסתיים עם צלחת קינוחים צבעונית וגדושה. זהו, סיימתי להיות שגריר, החזרתי את הדרכון הדיפלומטי שלי, ויצאתי ללילה הגשום.

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר