דצמבר 2018: קפה תרבות בקפה גרג קניון עופר סירקין פ"ת

רונן ירקון - מהיוצרים הצעירים שיופיעו בקפה תרבות בסניף רשת קפה גרג בקניון עופר סירקין בפתח תקווה
מופעי מוזיקה בהשתתפות יוצרים צעירים במסגרת פרויקט לקידום תרבות לתושבי העיר והסביבה

סניף רשת קפה גרג בקניון עופר סירקין בפתח תקווה, מקיים פעולות תרבות לכלל תושבי העיר והסביבה תחת השם "קפה תרבות" במהלך חודש דצמבר 2018, בימי חמישי בשעה 20.30. היוצרים הצעירים שיופיעו: רונן ירקון, פביאן ראובן, ענבר קופרק. הרעיון העומד מאחורי המיזם התרבותי של הקניון, יחד עם אילן ויכטר, מייסד אפליקציית ShowsAround, הוא חשיפת תושבי העיר והסביבה ולקוחות הקניון, לתכנים תרבותיים איכותיים ללא תשלום וליד הבית, ובזכות כך יצירת חיבור בלתי אמצעי בין המוזיקאים הצעירים לקהל הרחב, לחשיפה ויצירת מודעות לפעילותם.

רונן ירקון – חמישי 13.12.18 ב-20.30 – פסנתרן זמר-יוצר עם אלבום רביעי בדרך, שר ומנגן על הפסנתר, יחד עם יצחק מאיר על האקוסטית. ברפרטואר קאברים ישראליים. מבצעים את השירים המוכרים והאהובים של גידי גוב, אריק ושלום, קצת אחרת ועוד.

פביאן ראובן
פביאן ראובן

פביאן ראובן – חמישי  20.12.18 ב-20.30 – שירים ישראליים ומדרום אמריקה. יוצא להקת פיקוד מרכז, שר בשלישיית "הינה הינה" בניהולו של מתי כספי. מלווה את עצמו עם גיטרה וצ'רנגו (כלי מיתר מדרום אמריקה). רפרטואר מגוון של פסקול הארץ. מתובל עם מצב רוח לטיני.

ענבר קופרק. צילום מדף הפייסבוק
ענבר קופרק. צילום מדף הפייסבוק

ענבר קופרק – חמישי  27.12.18 ב-20.30 – לאחר סיבוב הופעות מוצלח בלונדון מגיעה ענבר קופרק, זמרת יוצרת בסגנונות רוק, בלוז  ומוסיקת נשמה, להופעת קאברים עם גיטרה אקוסטית והמון אהבה. ברפרטואר שירים משנות השבעים ועד ימינו, ביניהם של ברונו מארס, אריתה פרנקלין, איימי וויינהאוס, טום פטי, פרינס ועוד.

הפעילות מתקיימת בשיתוף ShowsAround – אפליקציית הופעות חינם. ההשתתפות במופעים ללא תשלום, אך הישיבה בקפה גרג במועדי המופעים מותנית בהזמנת מינימום ב-30 ₪.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר