דרוג יפעת בקרת פרסום ל- 2008: קבוצת שטראוס המפרסמת מס' 1 ב- 103.3 מיליון ש"ח

נתי יעקובי, מנכ"ל "יפעת בקרת פרסום", אומר: "רשתות השיווק הן קטגוריית הפרסום הגדולה ביותר. הקטגוריה גדלה השנה בכ-21% עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-323 מיליון ש"ח. מובילת הקטגוריה היא 'קו אופ הריבוע הכחול"

יפעת בקרת פרסום פרסמה את את הדרוג שלה לסיכום 2008, ממנו עולה כי קבוצת שטראוס עלית הייתה המפרסמת מס' 1 עם תקציב של 103.3 מיליון ש"ח – עלייה של 11% לעומת 2007. את המקום השני חולקות החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה) ופרוקטר אנד גמבל – P&G – שכל אחת מהן הוציאה 87.9 מיליון ש"ח. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.

נתי יעקובי, מנכ"ל "יפעת בקרת פרסום", אומר: "רשתות השיווק הן קטגוריית הפרסום הגדולה ביותר. הקטגוריה גדלה השנה בכ-21% עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-323 מיליון ש"ח. מובילת הקטגוריה היא 'קו אופ הריבוע הכחול" .
רשתות השיווק ממשיכות להיות הקטר שמוביל את רכבת הפרסום בישראל. הקטגוריה גדלה השנה בכ- 21% עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 323 מיליון ₪. המפרסמים הבולטים בקטגוריה הם:
במקום 1: רשת קו אופ הריבוע הכחול שהגדילה את הוצאת הפרסום השנה בכ- 18%, עם הוצאה ריאלית לפרסום בקטגוריה של כ- 71 מיליון ₪.
קו אופ הריבוע הכחול מפרסמת בכ- 37 מליון ₪ את מגה באמצעות מקאן אריקסון, בכ- 10.5 מיליון ₪ את מגה בעיר באמצעות שיטרית מדיה גרופ, בכ- 8.6 מיליון ₪ את שפע שוק באמצעות אפיקים (במגזר הכללי) ושיטרית מדיה גרופ, ולקראת סוף השנה את תת הרשת החדשה מגה בול באמצעות מקאן אריקסון.

במקום 2: רשת השופרסל עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 65 מיליון ₪.
שופרסל מפרסמת את רשת שופרסל בכ- 41 מיליון ₪ באמצעות גיתם BBDO ואדלר חומסקי ורשבסקי, את שופרסל ביג בכ- 9.4 מיליון ₪ באמצעות גיתם BBDO ובריקמן, את שופרסל דיל בכ- 8.6 מיליון ₪ באמצעות גיתם BBDO, ואת "יש" למגזר הדתי בכ- 2.5 מיליון ₪ באמצעות אדלר חומסקי ורשבסקי.

קבוצת שטראוס ממשיכה להיות המפרסמת הגדולה בישראל עם גידול של 11% והוצאה ריאלית לפרסום של כ-103 מיליון ₪.
שטראוס בלטה עם פרסום לדנונה בקמפיין העלאת תמונות הגולשים ופסטיבל הכדורים הפורחים של יטבתה באמצעות שלמור אבנון עמיחי. קפה טורקי של עלית באמצעות באומן בר ריבנאי ששובץ השנה במערך הפרסום של החברה, וגלידות קרמיסימו באמצעות ראובני פרידן.

במקום השני ממוקמות החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה, טרה – מולר) ופרוקטר אנד גמבל עם הוצאה לפרסום של כ-88 מיליון ₪ כל אחת.
החברה המרכזית למשקאות בלטה עם פרסום ליוגורט מולר באמצעות יהושע TBWA עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-14 מיליון ₪, ופרסום לקוקה קולה עם קוקה קולה וילג' באמצעות קבוצת דחף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר