דרישה משר החינוך: קבע תקן מחמיר לתזונת התלמידים בקפיטריות בבתי הספר, וודא שהעוברים עליו ייענשו פלילית

בעקבות החשיפות האחרונות על ממצאים של מזון קלוקל ולא ראוי למאכל אדם בקפיטריות בבתי הספר, דורש אריאל שבח, העומד בראש מיזם קפיטריות הבריאות בבתי הספר, לנקוט בהליכים פליליים כנגד העבריינים ש"מרעילים את הדור הצעיר"

בעקבות החשיפות האחרונות על ממצאים של מזון קלוקל ולא ראוי למאכל אדם בקפיטריות בבתי הספר, דורש אריאל שבח, העומד בראש מיזם קפיטריות הבריאות בבתי הספר, לנקוט בהליכים פליליים כנגד העבריינים ש"מרעילים את הדור הצעיר".

"במשך שנים רבות אני עוקב אחר תזונת הילדים במערכת החינוך", כותב שבח במכתבו לשר החינוך גדעון סער. "ילדינו חשופים במשך שנים למזון לא ראוי למאכל אדם ועל הגורם האחראי במשרד החינוך לקום ולשים לזה סוף. יש לקבוע תקן מחמיר לסוגי המזון שנכנסים לבתי ספר, ולפעול באופן תקיף כנגד אותם סוחרים חסרי אחריות שמרעילים את הדור הצעיר. התחקירים העיתונאיים חושפים מה שכבר ידוע שנים, ועכשיו חובה על המשרד לאכוף את החוק ולהעמיד לדין מפעילים שימצאו נגדם ראיות שסיפקו מזון איכות ירודה".

שבח, הבעלים של חברת סקול קפה, הקים לאחרונה את המיזם NoonMoon המקים קפיטריות בריאות בבתי ספר ותיכונים בארץ, החל משנת הלימודים הקרבה. במסגרת התפריטים המיוחדים של הרשת הוסרו מזונות עתירי סוכר שמהווים על-פי מחקרים גורם מרכזי להפרעות קשב ואלימות בבתי ספר, והוספו משקאות טבעיים העשויים מפירות וירקות טריים, ומזונות עתירי ויטמינים וסיבים תזונתיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר