דרכים חדשות לטיסות לסין ובתוכה עם Hainan Airlines

היינאן איירליינס היא חברת התעופה הרביעית בגודלה בסין, המפעילה צי של 120 מטוסי נוסעים מתוצרת בואינג ואיירבוס, וטסה מ-7 ערים בסין ליעדים רבים בסין, אסיה, המזרח הרחוק ובאירופה. בקרוב תתחיל החברה לטוס לארה"ב

חברת התעופה הסינית הגדולה Hainan Airlines מציגה אפשרויות חדשות לטיסות לסין ובתוך סין, וכן יעדי תיירות חדשים בסין.

היינאן איירליינס היא חברת התעופה הרביעית בגודלה בסין, המפעילה צי של 120 מטוסי נוסעים מתוצרת בואינג ואיירבוס, וטסה מ-7 ערים בסין ליעדים רבים בסין, אסיה, המזרח הרחוק ובאירופה. בקרוב תתחיל החברה לטוס לארה"ב.

האי היינאן הוא יעד תיירות נופש מתפתח בסין, ובו חופים נהדרים ושמורות טבע. האי היינאן מכונה על מפת התיירות העולמית "הוואי של המזרח", וקולט תיירים רבים מכל רחבי העולם.

ישראלים יכולים לנצל את טיסה החדשה של "היינאן איירליינס" בין בייג'ינן וסנט. פטרסבורג לשילוב של נסיעות לרוסיה ולסין, המקובל אצל אנשי עסקים, וכן לטיסות פנים בתוך סין.

היינאן אירליינס מיוצגת בישראל ע"י Peace Air and Aviation – הסניף הישראלי של חברת הייצוגים העולמית Discover the World Marketing המייצגת בישראל את FINNAIR ומשרד התיירות של פינלנד, חברת התעופה האסטונית AERO AIRLINES, חברת התעופה הבריטית bmi, חברת התעופה הלאומית של ארגנטינה AEROLINEAS ARGENTINAS, חברת התעופה המכסיקנית AEROMEXICO, חברת התעופה האוקראינית אוקראין אינטרנשיונל, חברת התעופה הלאומית אייר ניו זילנד, ספקי תיירות בדרום אמריקה ובפינלנד, וכן רשתות בתי-מלון וחברות שייט בפינלנד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר