ד"ר לק פותחת סניף חדש בקריית אונו

רשת הגלידריות ד"ר לק חנכה בסוף השבוע האחרון סניף חדש בקריית אונו, במרכז קראון צמוד לקניון. מדובר בסניף ראשון הנפתח באזור בקעת אונו לרשת ד"ר לק. הסניף החדש המשתרע על פני כ-60 מ"ר יציע לתושבי האזור את כל מגוון המוצרים של רשת ד"ר לק בישיבה או בtake away. בסניף מקומות ישיבה סביב שולחנות וכן בר ישיבה

רשת הגלידריות ד"ר לק חנכה בסוף השבוע האחרון סניף חדש בקריית אונו, במרכז קראון צמוד לקניון. מדובר בסניף ראשון הנפתח באזור בקעת אונו לרשת ד"ר לק. הסניף החדש והמעוצב המשתרע על פני כ-60 מ"ר יציע לתושבי האזור את כל מגוון המוצרים של רשת ד"ר לק בישיבה או בtake away. בסניף מקומות ישיבה סביב שולחנות וכן בר ישיבה עדכני.

הסניף מעוצב בצבעים פסטלים רכים. צבע שמנת הנו הצבע השולט עם נגיעות של ירוק בהיר, אפור וצהוב בננה. על גבי קירות המקום מאויירים בעבודת יד ציורים מעולם התוכן של הגלידה.

בסניף החדש מגוון גלידות שמנת, סורבה, יוגורט וגלידות "לק קל" ללא שומן וללא סוכר ובנוסף, מגוון מוצרים עשיר ומפנק: עוגות, קרפים צרפתים, ופל בלגי משובח, פנקייקס ועוד.

במקום גם מקרר עוגות עם מגוון עוגות גלידה ומוס, עוגות אישיות ועינוגי גלידה: עוגת טירמיסו, עוגת גבינה, עוגת שוקולד ואגוזים, פרפה ריבת חלב, עוגת מוס אספרסו.

ובנוסף, צפויות עם התקררות מזג האוויר הפתעות נוספות. במהלך החורף ניתן יהיה ליהנות ממגוון קינוחים ומשקאות חמים…

הסניף החדש נפתח במקומה של מעדניית מזרע שהיתה במקום מעל 30 שנה בניהולו של גרשון. את סניף ד"ר לק החדש מנהל בנו של גרשון.

כל הגלידות עשויות מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. בד"ר לק משתמשים בחומרי גלם ובפירות מובחרים בלבד.

ד"ר לק קיימת מאז 1987 ומונה 17 סניפים בכל רחבי הארץ מאילת בדרום ועד צמח בצפון. ד"ר לק הנה הגלידרייה הראשונה בארץ אשר ייצרה מגוון רחב ואיכותי של גלידות שמנת ושרבטים.

מחירים:
גלידות – 8 שקל לכדור
אריזה משפחתית חצי ק"ג גלידה – 28.50 שקל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר