האביב של פיצה האט: פיצות חדשות בטעמים ייחודיים

רשת פיצה האט יוצאת עם בוא האביב עם סדרת פיצות מיוחדות ועסיסיות. הקונספט, המבוסס על הניסיון הבינלאומי של מותג הפיצות המוביל בעולם, מביא לשוק מבחר חדש של פיצות. הסדרה שנוצרה במיוחד לחודשי האביב באה לעולם עקב דרישות הצרכנים

רשת פיצה האט יוצאת עם בוא האביב עם סדרת פיצות מיוחדות ועסיסיות. הקונספט, המבוסס על הניסיון הבינלאומי של מותג הפיצות המוביל בעולם, מביא לשוק מבחר חדש של פיצות. הסדרה שנוצרה במיוחד לחודשי האביב באה לעולם עקב דרישות הצרכנים.

קו הפיצות המיוחדות החדש של פיצה האט כולל 8 פיצות חדשות, שהושקו רק לאחרונה. הפיצות מאופיינות בתוספות עשירות המעניקות טעם דומיננטי יותר לפיצה ומלוות בתוספות חדשות כגון בטטה, בצל מטוגן, זעתר ושומשום.

בין הפיצות החדשות בולטת הפיצה "היוונית הלוהטת"- כשמה כן היא: מורכבת ממוצרלה, פטה, זיתים שחורים, עגבניות טריות ופלפל חריף שיהפוך את האביב לעסיסי הרבה יותר מהרגיל. פיצה מגרה במיוחד הינה הפיצה "החריפה מטריפה" אשר מגיעה עם תוספת של מוצרלה, פטה, פלפל אדום, בצל, פלפל חריף וצילי. פיצה ייחודית נוספת היא הפיצה "האיטלקית הכפרית" אשר כוללת מוצרלה, תירס, פטריות, זיתים ירוקים ותבלין הבית.

לארי לוין סמנכ"ל השיווק בפיצה האט: "כמותג הפיצה הבינלאומי המוביל בעולם, אנחנו גאים להמשיך ולהוביל את השוק בכל הקשור לחדשנות ולמגוון. סדרת הפיצות המיוחדות מיועדת לקהל רחב של לקוחות, ומרחיבה את מגוון המוצרים המוצעים כיום בסניפי פיצה האט".

לרשת פיצה האט כ-22 סניפים ברחבי הארץ, כאשר רק סניף אחד, הסניף בקניון מלחה בירושלים מתפקד כמסעדה עם שירות מלא של מלצרים, כל שאר הסניפים מתפקדים כמסעדה ללא שירות מלצרים.

מחירים
פיצות בין 24.90 – 74.90 שקל
פסטות – 29.90 שקל למנה.
מנות נלוות – בין 14.90-19.90 שקל
מגוון סלטים ב- 29.90 שקל
שתייה קינוחים וגלידות בין 7 – 29.90 שקל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר